Przejdź do forum
1 skrill a dwa kont...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

1 skrill a dwa konta?

12 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
886 Wyświetlenia

Witam,

Jestem początkującym graczem, gram z współlokatorem od niedawna i mam pytanie: czy można z jednego skrilla (po dodaniu w nim obydwu maili) wpłacać na dwa różne konta na roomie?

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
11 odpowiedzi
nivero
Poker Player

nie nie można robić wałów i za każdym nowym kontem dostawać bonus ;)

Odpowiedz
Cytat
nokion
PokerStrategist

po co dodawać 2 maile ? normalnie bonus będzie

Odpowiedz
Cytat
nokion
PokerStrategist

możesz nawet na kogoś założyć jak masz jego dowód i z twojego skrilla wpłacić i na swój wypłacić;-)

Odpowiedz
Cytat
nivero
Poker Player

Napisane przez nokion
możesz nawet na kogoś założyć jak masz jego dowód i z twojego skrilla wpłacić i na swój wypłacić;)

możesz nawet iść za to do wiezienia za podszywanie się pod inne osoby ;)

Odpowiedz
Cytat
Skibcio
PokerStrategist

Hej,

Wpłacić pieniądze najczęściej można, ale później będziesz miał bardzo duże problemy z wypłatą gotówki. Założenie konta na Skrillu jest darmowe więc nie widzę ani jednego powodu, aby ryzykować utratę gotówki.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
Cytat
nokion
PokerStrategist

czy to jest podszywanie? hmm...coś ty;-) normalnie wypłacają jak konto zweryfikowane dowodem i czasami rachunek wyciąg etc.

Odpowiedz
Cytat
Zoom32r
PokerStrategist

nokion to jest podszywanie, jeżeli zakładasz konto na kogoś, a nie siebie to podszywasz się pod tą osobę jest to karane zgodnie z kodeksem karnym, można zostać pozbawionym wolności do 3 lat. Tutaj jest jedno ale, w zasadzie dwa, po pierwsze osoba musi złożyć wniosek, więc jest to ścigane z wniosku, po drugie muszą zostać wyrządzone szkody, jednak na pewno można samo wykorzystywanie podciągnąć pod szkody, kwestia prawnika :f_drink: