Gram sesje na 12 stołach sng 90os. Przy blindach 500/1000 dostaje 52o na bb. Dwóch limperów i na board spada 2s 5s Q. Dochodzi do stack off moi przeciwnicy trzymają Q7s a drugi 52o. Ogólnie spoko jednak chwila nieuwagi i wypadam z turnieju trzymając 37o. Tutaj rodzi się moje pytanie czy moja podświadomość genialnie wyczytała read na przeciwnika zapominając o własnej ręce czy może soft zrobił mi psikus?
Witam,
masz na myśli to samo rozdanie? W sensie trzymasz 52o, a potem okazuje się, że miałeś jednak 37o? To może być błąd oprogramowania. Support PokerStars trzyma się wersji, że jest to wynikiem Twojego słabego łącza internetowego. Tzn, że np przerwało Ci neta na ułamek sekundy i jakieś pakiety nie dotarły do Ciebie.
Możesz pisać w supportu, poproszą Cię o logi oraz raport sieci, a co dalej z tym zrobią, to już nie wiem.
Pozdrawiam.
Powiem szczerze, że kiedyś widziałem, że ktoś pisał coś takiego o P* i myślałem, że kolejna teoria spiskowa. Sam gram od paru miesięcy na P* i parę razy mi się zdarzyło, że dziwnym trafem moja ręka jest inna niż byłem pewien, że jest.
Obwiniałem jednak każdorazowo siebie za "roztargnienie" mimo że grywałem nawet czasem wtedy tylko 4stoliki SH
Now it makes me wonder..
Napisane przez MonaiPlox
był podobny temat, wiele osob sie z tym zetknelo nie tylko na p*
Dokładnie TUTAJ.
Niby wiele osób narzeka, ale jakoś nigdy nikomu nie udało się nagrać takiej wtopy, czy w inny sposób udowodnić, że to coś więcej niż "wydawało mi się".
Ja osobiście z tym się nie spotkałem, choć na ZOOMIE rozegrałem całkiem sporo rąk.
Napisane przez galer
Niby wiele osób narzeka, ale jakoś nigdy nikomu nie udało się nagrać takiej wtopy, czy w inny sposób udowodnić, że to coś więcej niż "wydawało mi się".
A chociaż przeczytałeś dokładnie temat przez Ciebie przytoczony?
Napisane przez dragoste
Możesz pisać w supportu, poproszą Cię o logi oraz raport sieci, a co dalej z tym zrobią, to już nie wiem.
Pozdrawiam.