Przejdź do forum
Nowe konto pod poke...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Nowe konto pod pokerstrategy

8 Posty
6 Użytkownicy
1 Reakcje
596 Wyświetlenia
tomasztbg2704
Poker Player

Witam

Gram na starsach, od kilku lat, w sumie do tej pory nie zarabiałem tam kokosów a depozyty regularnie po 10dolarów, ale chciałbym utworzyć nowe konto na pokerroomie za pośrednictwem pokerstrategy, żeby nabijać strategy pointsy. Powód: Pracuję z człowiekiem co grał i miał wyniki, zainspirował mnie do lektury i poprawiłem dzięki niemu swoją grę, narazie jest moim mentorem, zacząłem czytać materiały, rozegrałem się na netbecie i teraz potrafię utrzymać bankroll, za wyjątkiem sytuacji z teściową, która jest źródłem tiltu :why: , ale nad tym też coraz lepiej panuję :)

Stąd moje pytanie, czy nie dostanę bana na nowym koncie, i czy ktoś z Was już to przerabiał? Dane osobowe na starsach mam aktualne.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
7 odpowiedzi
MWaler
Poker Player

Czesc,

Tworzenie nowych kont na PokerStars jest zagrozone i grozi zablokowaniem zarowno na nowe jak i na stare konto. Dodatkowo gdybys chcial zamknac nowe to nie bedziesz mogl go juz otworzyc, wiec polecam nie kombinowac.

Odpowiedz
Cytat
tomasztbg2704 Autor wątku
tomasztbg2704
Poker Player

No trudno, dzieki za info :)

Odpowiedz
Cytat
chriskwns
PokerStrategist

Podepnę się tutaj, czyli Pokerstrategy wciąż współpracuje z Pokerstars w kwestii strategy points ? Jeśli nowy użytkownik założy obecnie konto na starsach poprzez Pokerstrategy to będzie miał je podpięte i dostawał SP ?

Odpowiedz
Cytat
Moderator
baadnewz01
Oldschool Grinder

Tak

Odpowiedz
Cytat
wandi88
Poker Player

A jeśli ktoś założył wcześniej konto(nie przez poker strategy) chociaż wpisze swoje ID to SP nie będzie otrzymywał?

Odpowiedz
Cytat
Moderator
baadnewz01
Oldschool Grinder

To chyba oczywiste,że jeżeli nie założyłeś konta przez PokerStrategy.com to nie będziesz otrzymywał SP

Odpowiedz
Cytat
Skibcio
PokerStrategist

Hej,