Przejdź do forum
Ubezpieczenie zdrow...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Ubezpieczenie zdrowotne

13 Posty
11 Użytkownicy
0 Reakcje
2,270 Wyświetlenia
AutystycznyAndrzej

Komu przysługuje ubezpieczenie zdrowotne?

1. Student do wieku bodajże 26 lat.
2. Bezrobotny.
3. Jakaś legalna praca.
4. ...?

12 odpowiedzi
smack91

był niedawno podobny temat

AutystycznyAndrzej Autor wątku
AutystycznyAndrzej

Był bodajże o statusie bezrobotnego.

Ktoś się orientuje czy jeżeli mam mniej niż 26 lat to mogę być dopisany do ubezpieczenia rodziców nawet gdy nie jestem studentem?

Anty

hej jak bedziez cos wiedzial na temat tego to daj znac. Niewiele zabraklo i bym byl w podobnej sytuacji :)

kaarols

Napisane przez AutystycznyAndrzej

Ktoś się orientuje czy jeżeli mam mniej niż 26 lat to mogę być dopisany do ubezpieczenia rodziców nawet gdy nie jestem studentem?

niestety nie można tak zrobić.

Napisane przez AutystycznyAndrzejKomu przysługuje ubezpieczenie zdrowotne?

1. Student do wieku bodajże 26 lat.
2. Bezrobotny.
3. Jakaś legalna praca.
4. ...?

4. dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w nfz - 304.67zl na miesiac + jednorazowa oplata dodatkowa 677 ;)

SnikerS89

A mnie właśnie dziś wyrzucili z bezrobocia... Ale jeszcze dziś przed spotkaniem podbiłem sobie te zaświadczenie o zarejestrowaniu dla lekarza, to jakby co jeszcze z miesiąc mogę się leczyć na ich koszt ;) No ale ja studiuje zaocznie, więc i tak nie mam się o co martwić później.

sirciacho

Napisane przez AutystycznyAndrzej

Niestety musisz sie uczyc... (wyjscie... zaczac studia jakiekolwiek od lutego, dostaniesz legitymacje, indeks i wtedy mozesz byc dopisany do ub rodzicow)

Zatrudnic sie u znajomych na 1/4 etatu i samemu placic sobie ok. 98pln/mc

Poszukac po prywatnych placowkach typu swiss med, medicover itp koszt w zaleznosci do pakietu ok 250pln / mc chyba, o ile dobrze pamietam.

arianik

są różne pakiety... można zamknąć się w 130 zł