Gram w pokera od 6lat. Pierwszy raz chce sprobowac tego typu opcji. Proponuje na poczatek opcje 50/50 % Opcje cegielki 5%- 20$ 25%-100$ 50%-200$. Start od 500$. Gry MTT max BI 10$ lecz przedewszystkim HU max 30$ okres 1 msc. Chetnych prosze o wplaty na P* nick- Szwemin. Pozdrawiam
Moj pierwszy post tutaj wiec jesli sa jakies pytania to prosze. Przepraszam za forme i miejsce zamieszczenia jesli nie wpasowuje sie ona w tutejsze realia.:profit:
Najlepsze, że jest profit na sharku
Obawiam się jednak, że przy zbieraniu hajsu bez lubrykanta może się nie obyć
Optymistycznie 50bi na MTT i 16bi na HU
skoro zaczynasz od 500$ a cegła 50% jest równe 200, to gdzie jest zaginione 100$?
dobry troll btw, powodzenia w szukaniu sponsorów
Dziekuje. Mam nadzieje, ze nie jest to ironia? Jestem dobry w to co robie.Mam nadzieje ze pierwsza oferta dojdzie do skutku i bedziecie mogli przekonac i skorzystac ewentualnie z kolejnej jesli takowa sie pojawi. Kontaktowac sie mozna ze mna takze na email-tatus3333@wp.pl.
Odrazu troll? Jezu, w czym problem, oferuje dobra inwestycje w solidnego gracza. 16BI na hu jak to policzyles? Zaznaczam ze docelowo mam zamiar grac 7$ hu. 100$ jest moj wklad. Zawsze dla kazdego jestescie tacy mili, koledzy po fachu... To powiedzcie czego oczekujecie, moge sie podpasowac. Podkreslam ze to moj poczatek z tego typu ofertami. Troche wyrozumialosci.
Nie rozumiem zabardzo co piszecie? Kropke? wtf? RevolutionPl to jakis oszust chyba- nie dostalem nic, emaila tez nie.
Z choinki się urwałeś?
Po pierwsze nie przedstawiłeś żadnych dowodów na to, że jesteś graczem wygrywajacym, a przy okazji w poszanowaniu masz brm co wróży torbę.
Po drugie jest specjalny dział na stakingi.
Po trzecie aby wystawić taką ofertę musisz mieć złoty status.