Przejdź do forum
Poker twoją pracą !...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Poker twoją pracą ! Jak żyć ?

19 Posty
13 Użytkownicy
11 Reakcje
3,625 Wyświetlenia
Sekwi

W pokera gram z trzy lata, od pięciu miesięcy żyje typowo z pokera, gram turnieje do 15 $ i jakoś daje rade, ale z racji tego że poker w Polsce jest niezalegalizowany to pojawiają się pewne niedogodności. Mianowicie nie mam opłacanych składek zdrowotnych, emerytalnych etc. Co do składek emerytalnych to akurat nimi się nie przejmuje, za kilka lat pewnie emerytur nawet nie będzie :f_cool:
Bardziej interesuje mnie jak rozwiązać problem składek zdrowotnych. Bezrobocie to krótkotrwałe rozwiązania, mam skończone 26 lat więc zapisanie się na studia, by to uczelnia płaciła składki tez odpada. Sprawdzałem również wszelakie prywatne ubezpieczenia zdrowotne, niby wszystko okej ale nie znalazłem takiego, które zawierało by w sobie leczenie szpitalny przy nagłych wypadkach. Różnego rodzaju operacje okej ale np w przeciągu 2-4 tyg.
Pytanie do osób które orientowały się w temacie, czy jest możliwość płacenia składki zdrowotnej samemu ?? Jak to załatwić ? Jakie miesięczne koszty ?
Jak wy sobie radzicie z tematem :f_drink:

Odpowiedz
Cytat
18 odpowiedzi
andresix

Znajdz znajomego ktory moze Cie zatrudnic na umowe zlecenie za 50zl i odprowadzic składki od tej kwoty(jakies drobne)

Zlecenie np na roznoszenie ulotek i masz ubezpieczenie zdrowotne.

Pozdro

Odpowiedz
Cytat
tigerek73

Dla mnie najbezpieczniej , zatrudnić się u znajomego, na najniższej stawce. Masz wtedy wszystkie składki, widniejesz jako pracujący , lata lecą i itp. Dla kogoś kto utrzymuje się z pokera , koszt rzędu 1000 zł, za spokój jest też dobrą opcją.

Odpowiedz
Cytat
rutexx

Kup ziemie rolną na KRUS i po sprawie...

Odpowiedz
Cytat
Sekwi Autor wątku
Sekwi

Napisane przez rutexx
Kup ziemie rolną na KRUS i po sprawie...

:f_cool:

Odpowiedz
Cytat
Moderator
Elzo2012

Napisane przez tigerek73