Przejdź do forum
Oprogramowanie do p...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Oprogramowanie do pobierania statystyk (a'la Poker Tracker)

3 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
835 Wyświetlenia
armadilo

Witam wszystkich!

Chciałem zrobić tutaj małą sondę dotyczącą oprogramowania PT. Jako, że zapewne wielu z Was korzysta z niego, będziecie odpowiednim źródłem informacji :).

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem napisania podobnego programu do statystyk pokerowych i zastanawiam się, czy rzeczywiscie jest on potrzebny.
Z mojej strony (nie mam zbyt dużego doświadczenia z nim) wydaje się on za mało intuicyjny, brakuje mu wielu funkcji, które aż się proszą -> np. wykresy postępu w czasie (coś a'la checkyourbets.com), głębsza analiza zachowania graczy, itp.

Czy Wy też macie takie odczucia? Czy uważacie , że istnieje zapotrzebowanie na takie oprogramowanie (np. w podobnej cenie 50$).
Mając Was jako osoby, które by na co dzień korzystały z takiego oprogramowania, myślę, że można by stworzyć solidną konkurencję, dla tego i tak już dobrego programu. Lepszy (intuicyjny i nowoczesny) interfejs użytownika, więcej funkcji analitycznych, i jeszcze cokolwiek, czego potrzebujecie :)

tak BTW-> czy są inne programy podobnego typu?

Pozdrawiam,
Mateusz

2 odpowiedzi
grochu

sa podobne programy np. pokeroffice (tu chyba mozna robic wykresy) a niedawno wyszlo tez cos nowego chyba jeszcze w wersji beta holdem manager.
Co do wykresow w PT slyzy do tego maly dodatek o nazwie poker grapher.

magic83

Zapotrzebowanie istnieje. Generalnie im wyzej tym bardziej sie przydaje i staje sie koniecznoscia, ale stworzenie takiego programu to nie taka prosta sprawa bo zeby byl konkurencja do PT to naprawde trzeba by zaszalec. Musisz wiedziec ze PT ma strasznie rozbudowane opcje ustawiania go pod katem uzytkownika co niejednokrotnie sprowadza sie do mozliwosci programowania wlasnych skryptow i statystyk ustalania auto rate.