Przejdź do forum
gra umiejetnosci?

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] gra umiejetnosci?

82 Posty
45 Użytkownicy
0 Reakcje
6,441 Wyświetlenia

Witam

Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem. W pokera na pieniądze gram od około 2 miesięcy, kiedy to dostałem darmowy depozyt 50 dolarów. Rzecz w tym, ze nie potrafię tej forsy należycie powiększyć i cały czas wychodzę na zero. Dwa cholerne miesiące grania i na chwilę obecna zarobiłem dokładnie 25 centów. Szczerze mówiąc wolałbym chyba przegrywać, bo wtedy miałbym klarowna sytuację. Skora ja tracę, to ktoś musi zyskiwać - bardzo logiczne. Natomiast w obecnej sytuacji zaczynają mnie dopadać wątpliwości, czy ten poker to nie jest po prostu wymiana pieniędzy. Down swing, up swing, znowu down, potem up - sinusoida normalnie. Nie do ze nie potrafię wygrać, to jeszcze nie umiem przegrać. W najlepszym momencie miałem 60 dolców, w najgorszym dokładnie 40. Teraz mam 50.

Przeczytałem kilka artykułów, gram generalnie TAG i trzymam się zasad. Wszystko co wygrywam, wygrywam przy ewidentnie idiotycznych zagraniach przeciwników.

Dlaczego to piszę? Bo chciałbym poznać wasze zdani co do tej kwestii. Moze potrzebuję jakiejś zachęty, a możne chce się wyżalić ;)

Zastanawiam sie jeszcze nad zmiana stylu gry. Tzn. przejście na LAG albo granie w s&g. Co o tym myślicie?

P.S. I jeszcze jedno. Dla zobrazowania sytuacji. Dzisiaj miałem dwie sesje - rano i wieczorem. Obie na zero.A trochę się działo, bo te 3 dolary prowizji wyrobiłem. Wiec nie jest tak, ze jestem zbyt pasywny, czy coś.

81 odpowiedzi
tresor123
PokerStrategist

Napisane przez nieugietyluke

Przeczytałem kilka artykułów, (...)

Może tu leży problem? (z naciskiem na kilka)

a te 50 to chyba nie od nas, skoro basic nadal

pimpas
Elite Grinder

Jak juz napisales, nie przegrywasz ale wychodzisz na zero. Ale nie wziales 3 czynnikow pod uwage.
Pierwszy-to rake, pokonujesz juz rake, a to juz pierwszy krok.