Przejdź do forum
Gra na wirtualne pi...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Gra na wirtualne pieniądze nie ma sensu -,-

25 Posty
12 Użytkownicy
0 Reakcje
2,076 Wyświetlenia

Witam! Z tej strony CJ Marx :)
Jestem początkującym graczem w Texas Hold`em, na etapie gry na wirtualne pieniądze. Doszedłem w końcu do wniosku, że gra na wirtualne pieniądze nie ma sensu. I nie chodzi mi o to, że nic nie wygram nawet jak będę miał 100,000 play moneys, tylko że ta gra uczy złych nawyków. Ludzie tam przed flopem przebijają ciągle mając w ręce dowolne karty. Blefy w ogóle nie mają sensu. Nie ma możliwości zwiększania swoich umiejętności. Ciężko jest zebrać informacje o danym graczu. Ech... szybciej zebrać kasę i zacząć grać na prawdziwe pieniądze na PokerStarsie... :)

Pozdrawiam :)

Odpowiedz
Cytat
24 odpowiedzi
Greendam
Poker Player

Graj freerole. Procent szaleńców zawsze mniejszy , a i zarobić możesz

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

No to prawda. Ale uważam, że lepszym rozwiązaniem będzie wpłacić na start te 10 dolców i grać na najniższych limitach.

Odpowiedz
Cytat
0kamel0
PokerStrategist

Jeśli ktoś chce z pokera wynieść coś więcej niż dobra zabawę to gra na playmoney powinna służyć jedynie do poznania układów/softu.
Gra na real money to już inne podejście :)

pozdro

Odpowiedz
Cytat
Greendam
Poker Player

Napisane przez cjmarx
No to prawda. Ale uważam, że lepszym rozwiązaniem będzie wpłacić na start te 10 dolców i grać na najniższych limitach.

Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie jakiego typu graczem jesteś ? Co lubisz grać i w czym chcesz się szkolić.

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Jestem graczem bardzo początkującym, popełniam dużo błędów. Lubię grać NL Hold`em na stołach 9-osobowych. A szkolić chcę całą swoją grę, wykorzystywanie pozycji, żeby popełniać coraz mniej błędów, stawać się coraz lepszym graczem.

Odpowiedz
Cytat
babcia2333
Poker Player