Przejdź do forum
bankroll 150$

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

bankroll 150$

7 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
714 Wyświetlenia

Witam! w pokera gram od 2 lat, głównie mtt i s&g i jak na razie bez sukcesów, pare razy wygrane po ok. 500$ ale nie trzymałem BM więc szybko pożegnałem się z pieniędzmi..
teraz zmieniłem swoje podejście dużo czasu poświęciłem i poświęcam na naukę (przede wszystkim mindset bo tu głównie mam problem) i zamierzam grać zgodnie z BM..
dysponuje kwotą ok. 150$ i zastanawiam się jaki poker room wybrać i co grąć mtt czy cashe? czy lepiej kupic HM2 teraz i reszte zostawić na grę czy np. po miesiącu zainwestować w HM2?
mam stały dochód więc chciałbym żeby poker był moim dodatkowym źródłem dochodu...
posiadam konta na Starsach, Party, Betsafe i Unibet.. w związku z tym że mieszkam w Danii nie do wszystkich poker roomów mam dostęp...
nie ukrywam że najlepiej się czuje w mtt ale z takim bankrollem obawiam sie że znów szybko pozbędę się pieniędzy..
jeśli ktoś mógłby mi pomóc w wyborze roomu i rodzaju gry będę wdzięczny..
pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
6 odpowiedzi
Krzysiek02

Chyba najlepiej będzie jak napiszesz tutaj Poker room dla Ciebie

Odpowiedz
Cytat

Ja bym gral 45ki turbo 0,5$ zarób tam 100$ i z 250$ wbijaj na 1,5$. Kolejna opcją są 18ki Turbo też bardzo soft odmiana na która masz spokojnego rolla. Tak samo STT turbo (mozesz tez T KO). Co do cashy to masz rolla spokojnego na nl5 wiec tez nei glupia opcja. Szczerze mówiąc jest to już taka kwota że do wyboru do koloru, dosłownie na wszystkie odmiany SNG masz rolla plus jeszcze NL5 z miejsca

Edit: jak lubisz mtt to ja bym z tym rollem gral 45ki i 90ki trubo 0,5$ (90ki sa tez 1$ turbo) przeszedl bym na kolejno 1,5$ 45ki + 90ki 1$ pozniej 90ki 2,5$ plus 45ki 1,5$ i wszedl bym na 180ki 2,5$ przy rollu 750$

Odpowiedz
Cytat

Hej aramis16,

widzę, że poszedłeś za radą udzieloną przez Krzysiek02 i wpisałeś się w wątku Poker room dla Ciebie Wkrótce jeden z naszych moderatorów pojawi się tam :)

Pozdrawiam