Przejdź do forum
Praca Wrocław - pom...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Praca Wrocław - pomoc ;)

16 Posty
12 Użytkownicy
0 Reakcje
2,306 Wyświetlenia
andresix

Cześć wszystkim.

Jestem studentem na polibudzie i mam już bardzo mało zajęć, więc myślałem aby sobie gdzieś we Wrocku popracować i dorobić.

Ma ktoś jakieś propozycje gdzie jest dobra atmosfera i w miarę fajne pieniądze, bo na razie z pokera jeszcze nie udaje mi się wyżyć ;p

Odpowiedz
Cytat
15 odpowiedzi
tematznany

Rozbawiłeś mnie 6 postów od rejestracji w 2009 i myślisz że ktoś da ci tutaj na forum robote?
Napisz co umiesz robić co robiłeś do tej pory jakie masz predyspozycje i wymagania.
We wro jest mnóstwo agencji pracy poprostu nie da się ich nie zauważyć, ale pewnie w żadnej nawet nie byłeś. Chętnie przyjmują studentów do pracy a ty sam ustawiasz sobie grafik. Może to być jakiś magazyn ale też kasa w tesco.
Polecam ci właśnie takie pośrednictwa pracy.

Odpowiedz
Cytat
PatrykG

Rozbawiłeś mnie 6 postów od rejestracji w 2009 i myślisz że ktoś da ci tutaj na forum robote?

A Ty co Piachu? po ilości postów oceniasz ?

Odpowiedz
Cytat
andresix Autor wątku
andresix

A to jakiś obowiązek udzielania się na forum?

Dzięki za info o pośrednictwach, na prawdę nie wpadłbym na to :)))

Aktualnie dorabiałem w ochronie, ale poszukuję czegoś ciekawszego i w fajnej atmosferze ;) A jakby byli tam ludzie zafascynowani pokerem to tym lepiej.

Jeśli chodzi o jakieś certyfikaty to Solid Edge wystawiony przez Simensa i chciałbym w tym się rozwijać. Resztę jeżeli kogoś ciekawi to podeślę moje cv.

A jakby ktoś wiedział, gdzie jest fajna atmosfera i jakieś przyzwoite zarobki to proszę o info, zawsze dodatkowe punkty zaczepienie.

Pozdro

Odpowiedz
Cytat
kapelusznik

Imo telemarketing odpada? :P

Odpowiedz
Cytat

poker?

Odpowiedz
Cytat
kfiacior24