Przejdź do forum
PokerHome - czyli a...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

PokerHome - czyli aplikacja pokerowa

35 Posty
21 Użytkownicy
2 Reakcje
2,942 Wyświetlenia
GoldenBoy049
Poker Player

Witam, jestem studentem teleinformatyki i w raz ze znajomymi bierzemy udział w kursie organizowanym przez Samsunga. W ramach projektu tworzymy aplikacje do grania w holdema.

Wyszliśmy od tego, że sporo naszych znajomych lubi pograć w poksa między sobą, ale nie zawsze mają miejsce aby pograć rekreacyjnie. Nasza apka miała by ten problem rozwiązać, mianowicie chodzi o połączenie telewizora i smartfona. Na TV byłby stół a każdy z graczy swoje karty mógłby oglądać na swoim telefonie.

Co o tym sądzicie? Czy chcielibyście takiej paki używać? Takie rozeznanie jest mi potrzebne do prezentacji zaliczającej kurs.
Każda opinia mile widziana :)

ps. Jak zły dział to przepraszam ;)

Odpowiedz
Cytat
34 odpowiedzi
kamilecek001
PokerStrategist

obstawianie tez na telefonie ?

Odpowiedz
Cytat
GoldenBoy049 Autor wątku
GoldenBoy049
Poker Player

tak, na telefonie własne karty, ilość żetonów i możliwość obstawiania

Odpowiedz
Cytat
kamilecek001
PokerStrategist

nieglupi pomsyl w sumie mamuskom sie spodoba xD zrobcie tez kierki i pasjansa

Odpowiedz
Cytat
Vidoter
Poker Player

Czy dobrze rozumiem: zamiast stołu, żetonów itp. jest apka, gdzie widzimy sobie na TV graczy siedzących przy stole (nas) a każdy z nas widzi na swoim tel własne karty, żetony itp?
W sumie całkiem spoko jak ktoś nie ma miejsca. No i skarbówka się nie przyczepi, bo to tylko "gra na telefon" :D

Odpowiedz
Cytat
GoldenBoy049 Autor wątku
GoldenBoy049
Poker Player

Dzięki za opinie :)
Vidoter bardzo dobrze rozumiesz.

W prezentacji chcemy przedstawić, że w barach/pubach można by też tego używać. A w przyszłości rozwinąć ofertę o inne tego typu gry "karciane" i "planszówki"

Odpowiedz
Cytat
vicktor
PokerStrategist

swietny pomysl !

Odpowiedz
Cytat
shovi
Oldschool Grinder