Przejdź do forum
Poker online na ucz...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Poker online na uczelni

14 Posty
11 Użytkownicy
0 Reakcje
1,410 Wyświetlenia

Witam,
Być może głupi temat, ale proszę na poważnie:)
Jestem studentem uczelni technicznej w której jest też kierunek informatyczny. Tak więc jest cała rzesza informatyków opiekujących się uczelnianą siecią.

Czy możliwe jest by gdy na SWOIM laptopie będąc podłączonym do uczelnianej sieci gram w pokera online by:
1) przeglądając ruch w sieci dowiedzieli się, że ktoś gra w pokera online (jako, że poker jest nielegal wolałbym by uczelnia nie wiedziała, że gram...na jej terenie)
2) jeśli tak to czy admin w jakiś sposób może odczytać moje hasło?(to pytanie pewnie głupsze, ale kto pyta nie błądzi)

Odpowiedz
Cytat
13 odpowiedzi

1. Tak.
2. Nie może odczytać jawnie twojego hasła.

Odpowiedz
Cytat
olczykandre
PokerStrategist

jeżeli logujesz sie jako gość a nie ze swoim loginem i hasłem podpiętym pod Twoje nazwisko to nic Ci nie zrobią bo jak Cie znajdą :)

poza tym na pokera online nie ma w tej chwili jakiejś nagonki i nikt nie kontroluje ruchu pod tym względem :)

Odpowiedz
Cytat
Maksymus007
PokerStrategist

Dwa razy tak, niestety.
Z odczytaniem hasla moga byc problemy, zaleznie jak konkretny room to zrobil.
Szyfrowane polaczenie, jesli ktos ma dostep do routera i moze zrobic man-in-the-middle (a administratorzy na uczelniach to zwykle nolife ktorzy uwielbiaja takie zabawy..) to nic nie da niestety :/

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

jeśli łączę się przez wifi to muszę podać uczelniany login i hasło. Natomiast jeśli łączę się "po kablu" to żadnych danych podawać nie muszę.

Zmartwiliście mnie jeśli chodzi o jawność hasła. Miałem nadzieje, że raczej ich nie mogą odczytać.
W takim razie wolę ponudzić się na wykładach niż ryzykować. Co prawda marne pieniądze mam na pokerroomie, ale cenie sobie prywatność

Odpowiedz
Cytat
ninusss
Oldschool Grinder