Przejdź do forum
Opłacalność gry u n...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Opłacalność gry u naziemnych bukmacherów

107 Posty
28 Użytkownicy
434 Reakcje
10.1 K Wyświetlenia
RobertByku2
PokerStrategist

Siema chłopaki!

Pytanie do starych bukmacherskich wyjadaczy, którzy kiedykolwiek poważniej stawiali zakłady u naziemnych bukmacherów. Przyznam wprost - jeśli chodzi o temat naziemnych bukmacherów (STS, Toto-mix itp.) jestem zielony, więc liczę, że mi co nieco wyjaśnicie, uświadomicie, podejmiecie merytoryczną dyskusję, bądź poradzicie.

Czy traktując bukmacherów naziemnych jako instrument do obrotu ustalonym kapitałem jest możliwe osiągnięcie 5-6% rentowności w długim terminie, uwzględniając już odliczony 19% podatek od zakładów wzajemnych? Czy ich oddsmakerzy popełniają częściej błędy w szacowaniu kursów od ich zagranicznych (oficjalnie nielegalnych) konkurentów z branży? Czy spadki kursów u naziemnych bukmacherów są tak szybkie i drastyczne w czasie jak u bukmacherów zagranicznych?

Pytam, bo poszukuję instrumentów, którymi mógłbym bez zamartwiania się o legalność i płynność środków między kontami obracać wyznaczonym do tego kapitałem, a wbrew pozorom zakłady sportowe mają potencjał na coś więcej niż 2-3% w skali roku na koncie oszczędnościowym.

Liczę na merytoryczną dyskusję.

Odpowiedz
Cytat
106 odpowiedzi
JasiuZ
Poker Player

Nie masz zadnych szans na profit u ziemniakow. [Meroteryczna dyskusja ON] 12% podatku + marza bukmachera jest nie do pobicia w longrunie [Meroteryczna dyskusja OFF] Jak beda chetni to rozpisze to na przykladzie z prosta matematyka.

Odpowiedz
Cytat
RobertByku2 Autor wątku
RobertByku2
PokerStrategist

Napisane przez JasiuZ
Nie masz zadnych szans na profit u ziemniakow. [Meroteryczna dyskusja ON] 12% podatku + marza bukmachera jest nie do pobicia w longrunie [Meroteryczna dyskusja OFF] Jak beda chetni to rozpisze to na przykladzie z prosta matematyka.