Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Joga

10 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
1,088 Wyświetlenia
Atalol

Siema,
moja dziewczyna chciała zacząć uprawiać jogę a ja chciałbym jej w tym pomóc dlatego postanowiłem jej kupić jakąś książkę/płytę z jogą. Czy ktoś z was może mi coś polecić? Coś naprawdę porządnego dla początkującego? Nie mam żadnego doświadczenia w tej materii, a nie chcę googlować na ślepo czy iść do empiku i kupić pierwszą lepszą książkę/płytę. Może ktoś z was ma doświadczoną koleżankę/dziewczynę/siostrę która jest w temacie i mógłby spytać o zdanie? Bardzo zależy mi na czymś fajnym na początek. Może ktoś z was może polecić jakiś profesjonalnie prowadzony blog/youtube?

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi
bastian081

Joga potrafi być niebezpieczna. Mam tu na myśli przede wszystkim nie tylko traktowanie jej jako ćwiczeń czysto fizycznych ale pracę z pewnymi energiami. Wiele świadectw jest o tym w internecie np. http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/zagrozenia/duchowe-zagrozenia/524-joga-doprowadzila-mnie-piekla.html

Odpowiedz
Cytat

Double post.:facepalm:

Odpowiedz
Cytat
Trojnog

Napisane przez bastian081
Joga potrafi być niebezpieczna. Mam tu na myśli przede wszystkim nie tylko traktowanie jej jako ćwiczeń czysto fizycznych ale pracę z pewnymi energiami. Wiele świadectw jest o tym w internecie np. http://www.egzorcyzmy.katolik.pl/zagrozenia/duchowe-zagrozenia/524-joga-doprowadzila-mnie-piekla.html/blockquote >

Szatan może i zabiera duszę ale przynajmniej wyłącza doom-switch - suma summarum warto :f_biggrin:

@OP
Kup jej karnet w najbliższej szkole jogi, od oglądania się nie ćwiczy a jak się ma już karnet to szkoda jak się marnuje ;)

Odpowiedz
Cytat

Napisane przez Trojnog
Szatan może i zabiera duszę ale przynajmniej wyłącza doom-switch - suma summarum warto :f_biggrin:

Czy aby na pewno?

"Cóż bowiem za korzyść odniesie człowiek, choćby cały świat zyskał, a na swej duszy szkodę poniósł? Albo co da człowiek w zamian za swoją duszę?" MT 16, 26

Odpowiedz