Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Gra na gitarze.

22 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
1,909 Wyświetlenia
PLtotoryl

Witam, posiadam gitarę akustyczną w domu ale nie potrafię na niej grać. Na lekcje zorganizowane też raczej brak czasu. Zastanawiam się czy kursy na płytach które można dostać na allegro naprawdę moga nas nauczyć gry na tym instrumencie jeśli nie graliśmy NIGDY?

http://allegro.pl/item639115749_nauka_gry_na_gitarze_kurs_gitarowy_prezent.html

Chodzi mi o ten kurs. Warto?

21 odpowiedzi
Tyb3r

Guitar Pro + ściągasz tabulatury (lekcje), potem ściągasz łatwe piosenki. Poświęcasz trochę czasu i grasz...

Imo łatwiej i taniej.

Co do kursów na CD nie mam opinii, nigdy tego nie używałem.

TheNaturat

IMO gry na gitarze nie da się uczyć na komputerze - grunt to dobry nauczyciel. Nie jest to droga opcja, a o wiele bardziej efektywna...

cautionhot

Ja gram na gitarze od 8 lat i zaczynałem ze starym akustykiem znalezionym gdzieś na strychu i guitar pro. Jeśli masz wystarczająco dużo samozaparcia i determinacji (o co u pokerzysty nie trudno chyba ;) ) to bez problemu sam się nauczysz. Oczywiście początki najtrudniejsze - ważne żeby się nie zrażać i rozpracowywać coraz trudniejsze taby oraz nie zapominać o typowych ćwiczeniach technicznych i nauce teorii (ale to w późniejszych etapach nauki, sam będziesz wtedy już wiedział co robić) :)