Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Buty do biegania

8 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
1,276 Wyświetlenia
napalm77

poleccie mi buty do biegania w cenie do 200 zł. trochę zapuściłem sadło i musze zrzucić wagę 10-15 kg a nawet 20kg nie będzie za dużo. jestem całkiem zielony w temacie

7 odpowiedzi
masterxaz

spróbuj ułożyć diete, samo bieganie niewiele pomoże, polecam Ci:

www.sfd.pl - poszukaj topicu "pierwsza wizyta jasia na forum" masz tam zbiór linków

Polcam asics'y. Moze byc problem za 200 ale kolo 300 kupisz dobre buty zaprojektowane do biegania.

szenefe

przejedź się do Decathlona - ceny niskie, a jakość naprawdę dobra. Rok temu kupiłem buty do biegania za 90pln (ich marka, chyba Kalenji) i wytrzymały więcej niż Nike za 250pln. Wykonanie, wygoda noszenia - ten sam poziom co najpopularniejsze marki.

jak juz chcesz dac 200-300 pln to idz do sklepu dla biegania
tam okresla jaki masz typ stopy (tzn ktora czesc obcasow w piecie zdzierasz) a potem dopasuj buty.

sam jakbym mial 300 pln na buty do latania to bym tak zrobil :)

justmario666

Dobry pomysł z tym bieganiem; jest zdecydowanie EV+ :]. Najlepiej zaglądnij tutaj: http://bieganie.pl
Znajdziesz tu wszelkie informacje odnośnie butów, planów treningowych, itd, itp.
I do zobaczenia na biegowych ścieżkach :D

Najlepszą opcją byłoby pójście do specjalistycznego sklepu sportowego - jakiś Intersport czy coś w ten deseń ze znajomym który orientuje się w tych sprawach.
Jeżeli nie znasz takiej osoby pozostaje liczenie na dobrego sprzedawcę
Z tym potrafi być naprawdę ciężko i trzeba uważać żeby nie dać wcisnąć sobie jakiegoś szajsu który ładnie wygląda, ale w bieganiu bardziej nam przeszkadza, niż pomaga

Lista rzeczy na którą TRZEBA zwrócić uwagę podczas zakupu:

:spade:1 Musisz wiedzieć jaki typ stopy masz:
http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/51,105541,7702338.html?i=2
Do każdego typu stopy masz inne modele butów