Przejdź do forum
Hutchinson Points -...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Hutchinson Points - czy można z tego ułożyć SHC?

8 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
961 Wyświetlenia
hazjon
PokerStrategist

Myślałem nad tym by użyć punktów H. do ułożenia sobie SHC, jako iż przeciwnicy z którymi mam do czynienia w grze mają staty rzędu vpip>55 czyli grają bardzo loose od calling station po maniaków to raczej kierował bym się ku grze tight - obecnie mam vpip~22.
Ustaliłem sobie progi dla gry:

Call pozycja wczesna środkowa późna
29 27 25

Raise/Reraise wczesna środkowa późna
34 32 30

Wiem, że raczej nie powinno się sztywno trzymać takich ustaleń i zmieniać je w zależności od przeciwnika ale tu 99% gra loose więc mogę chyba wrzucić do jednego worka - różnią się w końcu AF i WTS ale to już gra post a nie pre.
Co o tym myślicie - może jakoś inaczej mnie w tej kwestii nakierujecie - jestem bardzo zielonym graczem w omahę - więc wybaczcie jak piszę głupoty :)

7 odpowiedzi
Puczek
PokerStrategist

Gra na micro, bez pozycji, nawet przy flopnietych nutsach, nigdy nie przyniesie profitu, niestety takie sa realia pedalsko-niskich stawek. Nie jest to az tak bardzo skomplikowane lecz:

-zakladajac ze gramy monster z AAJTds (nie wyrzucamy tego oczywiscie) ale raisujac to z UTG, w przypadku dostania calla od gracza z ugt1 wtedy mamy family pot, bardzo czesto 6 handed jezeli mamy stol maniakow (na micro kazdy stol to stol maniakow) nawet przy flopnieciu nutsow, stackuja sie z nami wszystkie 2 pary wszystkie sety, wszystko co nad wydrowuje, niestety.