Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam!

4 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
301 Wyświetlenia
adriano241

Konto już mam jakiś czas, lecz nie zaglądałem na forum, więc chciałbym się przywitać. Jestem początkujący, gram od około 6 miesięcy. Chciałem się pochwalić niewielkim sukcesem dla ludzkości, ale ogromnym dla mnie :D Zazwyczaj moje wykresy szły w dół, dół, dół i bankrutowałem, ale nie tym razem. Nic wielkiego, ale zawsze coś:

Jeszcze chciałbym was prosić przy okazji o ocenę moich statystyk na Zoom NL2:

Wydaje mi się, że powinienem zmniejszyć ilość CBet(urósł tak za czasów mojej gorszej gry) i może jeszcze zwiększyć PFR.

P.s. Za jakiś czas postaram się wrzucić kilka rąk do oceny.

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
boxer82

próbka 4 tys rąk nie jest próbka ktora powinna podlegac ocenie.
Ludzie grający na zoomie rabia taka ilośc w jedna sesję / dzień.
Wróc jak bedziesz miał 40 tyś rąk
(pozatym to jest tak małe że ja nie jestem wstanie tego przeczytac )

Odpowiedz
Cytat
Culber

Próbka faktycznie mała, ale wystarczająca, żeby stwierdzić, że strasznie "nitujesz". :badteeth:

Nie napisałeś jednej ważnej rzeczy : co grasz (zakładam, że Full Ring)

Druga sprawa to statystyki pozycyjne - to bardzo istotne z jakiej pozycji jaki zakres otwierasz, chociaż przy 7% PFR overall to będą bardzo wąskie i mocne zakresy.

Tak wysoki Cbet wynika z tego, że otwierasz bardzo mocne zakresy, a przeciwnicy na boardach A, K, Q high nie mają raczej powodów, żeby Ci nie wierzyć.

Radziłbym trochę poluźnić zakresy i wpaść z nieco większą probką.

pozdrawiam i powodzenia

Odpowiedz
Cytat
adriano241 Autor wątku
adriano241

Napisane przez boxer82
(pozatym to jest tak małe że ja nie jestem wstanie tego przeczytac )

Jak naciśniesz to Ci się otworzy większe:)

Napisane przez Culber
Nie napisałeś jednej ważnej rzeczy : co grasz (zakładam, że Full Ring)