Przejdź do forum
Szukam osób do wspó...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Szukam osób do wspólnej analizy rozdań

6 Posty
4 Użytkownicy
2 Reakcje
1,170 Wyświetlenia

Witam, szukam kogoś, chętnego i otwartego na wspólną pomoc przy analizie rąk.
Nie szukam osób które chcą, proponować szkolenia i zarabiać kasę, ( bo nie szukam doświadczonego gracza z wykresami na princie) lecz zwracam się do osób którzy grają bo lubią i mają na pewno większe pojęcie ode mnie, i nic nie muszą na siłę.

Jeśli jest ktoś chętny pogadać na skype, pomóc w analizowaniu rąk, pogaduchy o pokerze, wspólne gry od czasu do czasu. To jestem otwarty na takie relacje^^

Gram od ok 2 miesięcy. Obejrzałem dziesiątki godzin szkoleń na YT od Intelipoker, czytam książkę L.Nelsona. jestem w trakcie nauki. Głownie chciałbym skupić się na grach stolikowych typu cash. Ale na pewno jarają mnie jakieś turnieje mniejsze w SnG. Satelitki sporadycznie. Udało mi się wygrać 2x bilety do głównego turnieju micromilions. To an tyle w poście. ;))

Rzadko wchodzę na forum, więc podam skype.

Odpowiedz
Cytat
5 odpowiedzi
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

To forum w ogóle żyje? Widzę że polak dla polaka obcym, 120 wyświetleń i nikt się nie odezwał. Może inaczej...." pierwsze 5 osób otrzyma ode mnie po 200zł BONUSU" !! ( no to teraz powinnyście się rzucać.

Odpowiedz
Cytat
queristo
PokerStrategist
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Nie chce analizować czyjejś gry, rąk.... szukam kogoś kto będzie chciał pogadać na skype, gdybym chciał wrzucać swoje ręce na forum aby forumowicze mi je analizowali to już bym to dawno zrobił. Wolę zdecydowanie pogadać z kimś na skype. No nie ważne, dzięki za info ale to forum nie dla mnie. Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
imgoingtomirage
PokerStrategist

Cześć.

Nie ma co się tak szybko zniechęcać :)
Brak zainteresowania ze strony innych pochodzi prawdopodobnie dlatego, że: