Przejdź do forum
[sss]Teoria nl10

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] [sss]Teoria nl10

9 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
668 Wyświetlenia

witam, mam pytanie dotyczące teorii dla nl10. jak pewnie zauważyliście mam status srebro. Czy powinienem przeczytać również artykuły dostępne od tej rangi? Jestem dopiero początkującym graczem i nie wiem czego się nauczyć, aby optymalnie grac w pokera sss na nl10. Help me :D

8 odpowiedzi
mamoto

Śmiało czytaj ;) od przybytku głowa nie boli :)

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

i stosować wszystkie zagadnienia do srebra w praktyce?

Urbi23

Ee nie trzeba od razu wszystkiego. Na NL10 wystarcza wiedza zawarta w sekcji basic + oddsy z sekcji brąz + delikatne rozszerzenie gry z buttona o AT, KJ, 66 itp

rumbacz

urbi a a jak przed toba był jakis limper, a ty jestes na buttnie i masz np KJ to podbijasz?

illithid

Napisane przez rumbacz
urbi a a jak przed toba był jakis limper, a ty jestes na buttnie i masz np KJ to podbijasz?

Zależy od statów limp fold i fold to contibet delikwenta oraz tego jacy goście siedzą za Tobą. Generalnie z late position często się takie zagranie z kartami typu KJ, AT, A9, QJs opłaca, ponieważ po ew. sprawdzeniu grasz z pozycją. Jest to chyba opisane w artykułach, ale niestety dopiero w sekcji złoto o ile się nie mylę. Bez statów jak widzisz że koleś często limpuje i pasuje preflop/na contibet, a za Tobą siedzą tight gracze, można zagrac czasem.

sądziłem że niektóre odpowiedzi znajdę jak doczłapię do srebra, a tu siupryza, bo to czego szukam najprawdopodobniej jest w złocie :D czyli gra ze statystykami

OT
zauważyłem że na NL10 mam już chyba swój wizerunek jako tight wyrobiony - bet 4bb z utg2 (utg 1 nie ma) z KK i wszyscy potulnie spasowali :D jak coś takiego wkurza :D

GregWawelski

OT
zauważyłem że na NL10 mam już chyba swój wizerunek jako tight wyrobiony - bet 4bb z utg2 (utg 1 nie ma) z KK i wszyscy potulnie spasowali :D jak coś takiego wkurza :D