Przejdź do forum
Praca nad grą, rozw...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Praca nad grą, rozwój pokerowy - proszę o rady

29 Posty
15 Użytkownicy
18 Reakcje
4,176 Wyświetlenia
sycylek
Oldschool Grinder

Cześć!

Zakładam ten wątek po to, aby zapytać Was o rady dotyczące rozwoju pokerowego. Nie robię tego po to, żeby płakać, że cokolwiek mi nie wychodzi, a po to żeby zasięgnąć rady. Niektórzy mnie kojarzą, niektórzy nie, śpieszę z wyjaśnieniem:
gram zoomy SH NL10 na p*, w pokera ogólnie gram od pół roku, a rozpocząłem bardzo nietypowo - bo od heads upów. Tak naprawdę już w pierwszym dniu zdecydowałem o tym, że będę profesjonalnym graczem, z tymże z początku nie wiedziałem w jakiej odmianie i jak mam pracować nad grą. Przełom nastąpił w październiku, gdy zacząłem grać NL5 zoom i na dobrym runie wskoczyłem na NL10 - postanowiłem wziąć coachingi u muckinfelli, aby rozpocząć rozwój skilla. Coachingi oceniłem bardzo pozytywnie (5h coachingu), okazało się, że grając NL10 nie mam poukładanych openrange'ów, callopenów, kompletnie niczego, a jedyną moją strategią było 3betowanie+'cbet bo cbet, a potem zobaczymy co będzie dalej'. Od tego czasu wiele się zmieniło, zaliczyłem jeden spadek do NL5, a w grudniu powrót na NL10 z przesiadką na p* (wcześniej cały czas grałem na ipokerze). Wszystko zaczęło ulegać poprawie, moja gra rozwinęła się znacząco w porównaniu z październikiem, stałem się wygrywającym graczem NL10, winrate po 80k handów miałem 3,5bb/100 - natomiast znów przyszedł zjazd i w tej chwili jestem break even. Nie był to zabójczy winrate, ale czułem, że rozwinąłem się z przypadkowego gracza, który dostał runa, do w miarę solidnego gracza NL10, ale to już przeszłość, bo po pierwsze mój winrate w tej chwili, jak wspomniałem to break even, a po drugie nawet te 3,5/100 bb to słaby wynik jak na te stawki. Moim celem jest gra znacznie wyżej, mam o wiele wyższą ambicję niż wspomniane NL10 i dlatego piszę tego posta. Obecnie (jeszcze przed spadkiem z winratem) wziąłem kolejne 5h