Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Początki NL2

5 Posty
5 Użytkownicy
4 Reakcje
734 Wyświetlenia
Sebixxu

Witam! Jestem początkującym graczem a dokładnie można by powiedzieć że dopiero raczkuję w świecie pokera. Jestem w trakcie przekopywania się przez artykuły w dziale strategia, ale mam wrażenie, że forma czytana nie do końca do mnie trafia. Popełniam ciągle sporo błędów(można to zobaczyć po moim bilansie -5BI) gram NL2 i chciałbym się was zapytać, na co zwracać uwagę i skąd czerpać wiedzę? Na czym się skupić? Jak pracować nad sobą, rozdaniami i zimną krwią przy stołach? Mniej więcej wydaje mi się, że zaczynam rozumieć o co chodzi w pokerze, ale czasem popełniam błędy które przekreślają wynik mojej sesji. Macie może jakieś porady jak się uczyć i skąd się uczyć? I spotkałem się z opinią, że niektóre artykuły na pokerstrategy są przestarzałe, czy to prawda? Pozdrawiam! Wesołych świąt! :)
ps. Coaching odpada na ten moment, chce rozwijać się w miarę możliwości "samodzielnie"

Odpowiedz
Cytat
4 odpowiedzi
Frukix
BartekkB

Hej Sebixxu,

polecam Ci zapoznać się z kursem rushera --> Kurs No Limit dla początkujących. Na końcu pierwszego postu, w spoilerze, znajdziesz linki do poszczególnych lekcji i nagrań z treningów. Myślę, że jest tam wszystko lub niemal wszystko co powinieneś wiedzieć i umieć na początku swojej przygody :f_drink:

Pozdrawiam,
Bartek

Odpowiedz
Cytat
Quatro007

Hejka,

Sam przedzierałem się przez NL2 stawki i teraz grając NL10, wszystkim, którzy rozpoczynają grę radziłbym zaczynać raczej od NL5. Na NL2 jest oczywiście sporo kasy do zgarnięcia, ale niejednokrotnie spotykać się będziemy z irracjonalnymi zagraniami utrudniającymi naukę (na NL5 również, ale jest już tego znacznie mniej), a granie gry tight (albo na NL2 super-tight) też wydaje się być bardzo nużące. Ale kto co lubi. Pewnie sporo osób może się nie zgodzić z moją opinią, ale to moje subiektywne odczucie i podejście do sprawy.