Przejdź do forum
moja nowa strategia...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] moja nowa strategia :D

21 Posty
12 Użytkownicy
0 Reakcje
2,791 Wyświetlenia

Na wstępie poowiem, iż jestem dość początkującym graczem. Ale staram się grać codziennie po pare godzinek i z rozegranych rąk i turniejów wyciągam sobie wnioski. Chciałbym się podzielić nimi i zobaczyć jakie będą wasze komentarze.

Więc grałem standartowy SSS przez większość czasu, ale moje wyniki oscylowały na poziomie mniej więcej 10, 20, 30 $ do przodu i tyle samo do tyłu następnego dnia :D, więc zacząłem modyfikować zagrania. Teraz gram na tych samych stolikach czyli po 10 graczy 0,10/0,05 $, wchodzą na stolik z 2$ i gram ręcę bardziej z BSS niż z SSS. Powiem jakie otrzymałem korzyści z takiej zmiany:

- możliwość wejścia a nie podbicia przed flopem,
- częściej oglądam flopa,
- częściej mam sety wchodząc ze słabszymi rękami (np: 22, JD)
- sporo ludzi boi się grać z tak małym stokiem bo myśli że to jest typ SSS, czyli na flopie po podbiciu mamy nie dużo przeciwników w rozgrywce,
- można wchodzić all'inny z setami po flopie i bardzo często są sprawdzane i WIN,
- dochodzi możliwość blefu po flopie :) ze słabą ręką,
- oczywiście jest to gra bardziej intuicyjna, raz wejdziesz z KTs z dobrej pozycji a raz nawet ze słabej, a raz z żadnej,
- możliwość wejścia all'inn ryzykując mało kasy to jest największy plus w odróżnieniu z grą BSS tymi samymi rękoma,
- w takim graniu pomaga skupienie się na czytaniu reakcji przeciwników.

Wyniki takiej zmiany w moim przypadku to narazie jest około 10-15 $ do przodu z sesji 1,5 - 2 godzinnych. Dodatkowym plusem jest to że sam decyduje kiedy chce zagrać i z jaką kartą (a mimo to ryzyko straty jest małe), sprawia mi taka gra dużo więcej frajdy.

Pozdrawiam

20 odpowiedzi

sss jest EV+ a ta twoja nie

Original od gienius0