Przejdź do forum
[PT3] Filtrowanie H...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[PT3] Filtrowanie HU sng

6 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
239 Wyświetlenia
GabrielArch
PokerStrategist

Witam,
mam problem z filtrowaniem husng 2 i 4 osobowych. Głównie chodzi mi o te 4 osobowe, których w żaden sposób nie mogę odseparować od reszty, a zależałoby mi na tym żeby były widoczne zarówno z 2osobowymi jak i same.
Jeśli podobny temat był poruszany to przepraszam, jestem trochę zielony i chyba sam sobie nie poradzę.

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
5 odpowiedzi
GabrielArch Autor wątku
GabrielArch
PokerStrategist

podbijam :)

Odpowiedz
Cytat
Urbi23
Oldschool Grinder

Witam,

Ale doprecyzuj proszę. Chcesz odseparować wyniki tych turniejów od innych, czy HUDa wyświetlanego w HU mieć tylko z tych gier a nie np z FR

Nazwa roomu też by pomogła

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
GabrielArch Autor wątku
GabrielArch
PokerStrategist

Gram na pokerstars, z hudem nie mam problemu, chodzi o bazę, tj
zestawienia turniejów, wyniki inne staty. Czteroosobowe sng widze tylko razem z mtt i żadne zmiany filtrów na razie nie pomogły.
Da się to w ogóle zrobić w pt3, żeby wyniki 2 i 4 osobowych były wyświetlane osobno, bez mtt i gier stolikowych?

Odpowiedz
Cytat
Urbi23
Oldschool Grinder

Da się to zrobić tylko ręcznie

Z normalnymi HU 2 osobowymi nie ma problemu. Te 4 osobowe musisz odnaleźć w menu Tournaments > Enter Holdem Results turnieje które powinny być 4 osobowe i po prawej stronie w polu Table Type wybrać MTT 2max Shootout

Możliwe, że jeżeli skorzystasz z opcji wysłania wyników turniejów z PokerStars na maila (Request > Tournament History), a następnie zaimportujesz ów maila do PT (Manual Import) to typ zostanie przypisany automatycznie każdemu turniejowi prawidłowo. Niestety nie mam jak tego sprawdzić sam, bo żadnych MTT HU nie grałem

Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
GabrielArch Autor wątku
GabrielArch
PokerStrategist