Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] przelew za licencje

7 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
363 Wyświetlenia

witam,

mam wielką prośbę.
Chcę zakupić licencję na HM ale jestem totalnie zielony w przelewach, kontach, patentach itp. Strona HM prosi mnie o utworzenie konta, ok mam. Następnie wyskakuje "paymant options" i tam do wyboru min. visa, mastercard itp...poniżej jakieś card number, CVV code (????). Nie ogarniam tego. Posiadam konto oraz kartę Alior Bank Maestro.
Proszę o podpowiedzi i wyjaśnienia utrzymane w tonie przystępnym dla laika :)

Z góry dziękuję!

6 odpowiedzi
hairysnake
PokerStrategist

Po pierwsze nie wszystkie karty mają CVV. Na pewno wszystkie kredytówki i niektóre debetówki. Numerek łatwo znaleźć. Odwracasz kartę na drugą stronę i ostatnie 3 cyfry długiego numerku to własnie CVV (ewentualnie mogą być widoczne tylko te 3 cyfry).

Jeśli ich tam nie ma .. to twoja karta się nie nadaje najzwyczajniej w świecie.

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

ok, tak więc moja karta najzwyczajniej w świecie się nie nadaje...mamy już jakieś postępy:)
rozumiem więc że muszę sobie wyrobić w banku kartę kredytową/debetową i dopiero wtedy mogę poszaleć?

czy teoretycznie ktoś kto posiada takową kartę może za mnie dokonać przelewu? bo rozumiem że innej metody nie ma (przelewy24 i temu podobne)?

hairysnake
PokerStrategist

Jeżeli nie udostępniają innych sposobów płatności ... no to nie :) .... a nie zastanawiałeś się nad tym - http://www.holdemmanager.com/store/poker-sites.php

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

chwile nad tym myślałem, ale z tych roomów gram tylko na party. Poza tym, chciałbym już mieć konto full wypas i mieć z tym spokój raz na zawsze.

podtrzymuję pytanie, czy osoba trzecia może dokonać za nie przelewu?

Możesz też zapytać w swoim banku jaką kartą możesz płacić przez internet.