Przejdź do forum
Jakie oprogramowani...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Jakie oprogramowanie na początek?

11 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
828 Wyświetlenia
Riverek
Oldschool Grinder

Pytanie do bardziej doświadczonych kolegów jakie oprogamowanie polecacie na początek dla gracza zaczynającego przygodę z tego typu oprogramowaniem? Jestem świadom, że bez tego typu oprogramowania na większości poker roomów nie mam szans :( Nie chcę się zrażać i mieć w miarę równe szanse z innymi, ale z tego typu oprogramowaniem jestem zupełnie zielony i chciałbym uzyskać od Was jak największą liczbę porad od czego zacząć i na co zwrócić uwagę?

Odpowiedz
Cytat
10 odpowiedzi
Moderator
Elzo2012
PokerStrategist

Napisane przez Riverek
... Jestem świadom, że bez tego typu oprogramowania na większości poker roomów nie mam szans

No bez przesady. Nasz trener Gover nagrał kilka filmów ze stawek NL25 Zoom grając bez HUD i wcale mu to nie przeszkadzało w robieniu profitu.
Nie wiem jaki rodzaj gier będziesz preferował. Na niskich limitach cash zoom HUD naprawdę nie jest tak istotny - cenniejsza jest możliwość kontrolowania własnych zagrań i ich analiza.
W przypadku obu wiodących programów trakujących możesz skorzystać z wersji trial 30 dniowej a nawet dłużej. Chodzi oczywiście o Poker Tracker i Holdem Manager. Są też tańsze alternatywy.
Polecam naszą stronę z narzędziami pokerowymi:
Narzędzia

Pozdrawiam
Elzo

Odpowiedz
Cytat
Riverek Autor wątku
Riverek
Oldschool Grinder

No racja może lekko przesadziłem ;) Z tym, że planuje wskoczyć na wyższe stawki pomijając te najniższe i myślałem o nl50 i dlatego co naturalne chce zmaksymalizować moje szane i zminimalizować ryzyko przegranej. Nie twierdze, że się nie da, bo na pewno się da, ale skoro można sobie ułatwić nie tyle samą grę co jej późniejszą analizę, to trzeba się do tego przyłożyć. Właśnie dlatego należy mi na jak największę liczbie opini. Oczywiście za wszelkie linki i opinie z góry dziękuję.

Odpowiedz
Cytat
venatici
PokerStrategist