Przejdź do forum
Jak przenieść HM2 z...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Jak przenieść HM2 z laptopa na PC

12 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
2,234 Wyświetlenia

Witam jestem laikiem komputerowym a nie ma kto mi pomóc.Przeglądałem forum z tematami ale pojawiał się tylko PT4..
Chodzi o to że ja i kolega mamy wykorzystane klucze on u siebie ja u siebie.Chciałbym przenieść z Laptopa całą bazę HM2 na PC ale nie wiem od czego zacząć i jak.Czy ktoś z forumowiczów mógł by napisać po punktach 1,2,3 napisać co mam zrobić,a jeśli gdzieś jest już taki wątek to podać linka.
Ps.Proszę o cierpliwość jak napisałem wyżej nie jestem komputerowym specjalistą:)
z góry dzięki za każdą pomoc!

Odpowiedz
Cytat
11 odpowiedzi
Stafu
Poker Player

Na stronie hm2 zaloguj się na swoje konto i tam można zresetować licencję, wtedy można instalować hm2 na nowych komputerach, kolega też będzie musiał ale prawdopodobnie tylko wpisać ponownie klucz, no a jeśli chcesz przenieść ręce to najprostszy sposób to skopiować folder HM2Archive standardowo się nazywa i tam są zapisane ręce. Możesz też w hm2 kliknąć na dole po prawej ikonę bazy danych i tam wyeksportować do pliku interesujące Cie rozdania które później będziesz importował do nowej bazy.

Odpowiedz
Cytat
Moderator
Elzo2012
PokerStrategist

Witaj Dabrusdan

1. Uruchamiasz HM na Laptopie i wykonujesz pełny Backup

2. Plik z Backupem kopiujesz na PC.
3. Instalujesz HM na PC
4. Jeżeli jest problem z aktywacją, logujesz się do swojego konta na stronie HoldemManager i resetujesz licencje

5. W HM na PC wybierasz opcję Restore i wskazujesz na plik zawierający Backup HM z Laptopa

Podajesz nazwę dla nowo tworzonej bazy np. aktualna data (nazwa nie może zawierać spacji) i uruchamiasz polecenie Start Restore.

Zarówno tworzenie backupa i odtworzenie przy pomocy polecenia Restore może trochę trwać (w zależności od wielkości bazy i szybkości komputera) także należy uzbroić się w cierpliwość.