Przejdź do forum
Problem ze samym so...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Problem ze samym sobą.

14 Posty
10 Użytkownicy
0 Reakcje
1,268 Wyświetlenia
Nek00

Mam problem...

Zacznę od tego, że w pokera gram od 2 lat głównie FL SH (Ostatnio dużo FR). Mój problem polega na tym, że strasznie negatywnie przeżywam sesje w których jestem na minusie. Podam przykład:
Ostatnio w ciągu 2 tygodni grania na limicie 0.25/0.50$ FL FR zrobiłem 400BB co bylo dla mnie ogromnym sukcesem. Praktycznie nie zakończyłem żadnej sesji na minusie, grałem swoje A-game caly czas, czułem ogromny edge nad przeciwnikami, wszystko szło poprostu rewelecyjnie. Do czasu...
Postanowiłem przejść na wyższy limit 0.50/1$ z równowartością dokładnie 400BB (tyle sobie wcześniej ustaliłem) i sie zaczeło... Moja gra stała się niewystarczająca na ten limit pomimo tego, że grałem dokładnie tak samo jak na poprzednim limicie. Przegrywałem wszystko jak leci, czułem się zdominowany przez wszystkich graczy, miałem wrażenie, że każdy tylko czeka aż wejdę w rozdanie tylko po to żeby mi sprzedać suck-outa. Efekt był taki, że w ciągu 2 dni poprostu ODDAŁEM im wszystko co zarobiłem w przeciągu 2 tygodni. Wiem, że swingi w FL są duże i takie rzeczy sie zdarzają. Wiem też,że powinienem zejść na niższy limit i spokojnie odrobić straty, ale problem polega na tym, ze sam nie wiem czy tego chcę...
Skutkiem tego swingu jest rozwalona myszka, uszkodzona klawiatura i ogólnie cały pokój wygląda jak po przejściu huraganu, do tego czuje sie po prostu beznadziejnie. I tu nasuwa sie moje pytanie: Czy jest jakakolwiek szansa, żeby pozbyć się takich reakcji ? (wybuchowość i niecierpliwość to głowne cechy mojego charakteru) Bo jeżeli kiedykolwiek miałbym przez to przechodzić ponownie to zdecydowanie wole rzucic gre w pokera.