Przejdź do forum
co sie dzieje z moj...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

co sie dzieje z moja gra?

16 Posty
10 Użytkownicy
26 Reakcje
5,065 Wyświetlenia

Witam. W pokera gram od ponad roku. Glownie turnieje sng za 50 centow czasem grozsze. Nie jestem jakims mistrzem ale zdarzylo mi sie kilka wygrac bylo tez sporo miejsc platnych. Ale od prawie 2 miesiecy nie moge nic ugrac. Gram to samo co gralem ale stale przegrywam. Mam AA to gosc tragi nizszego seta mam seta na stole to rywal trafi kolor mam kolor to okazuje sie ze gracz trafil fulla. Nie wiem co jest i jak temu zaradzic. Przegrywalem czesto flipy pewnie powyzej 50% zdecydowanie ale od miesiaca nie moge wygrac żadnego. Nie wiem co sie dzieje?? Najgorsze jest to ze nie mam juz prawie nic na koncie i bede chyba musial zrezygnować z gry

Odpowiedz
Cytat
15 odpowiedzi
YourMomBet

O kolejny :f_cool:

Odpowiedz
Cytat
Panmorz

Napisane przez YourMomBet
O kolejny :f_cool:

+1

:yaoming:

Odpowiedz
Cytat
szoker22

ja pierdole nastepny :facepalm: napisze ci tylko tyle.. PRZYZWYCZAJAJ SIE jak chcesz dalej grac

Odpowiedz
Cytat

Proponuję zasięgnąć rad od naszego coacha Krakowiaczek20, on przedstawi Ci jak limpować asy oraz jak rozgrywać Jupki i grać Aliny żeby był profit :yaoming: :yaoming:

Odpowiedz
Cytat
martinez92pl

jak żyć

Odpowiedz
Cytat
xDUSZEK

Wydaje mi się Panowie, że to jedna i ta sama osoba, która próbuje nas trollować. :coolface:

Odpowiedz
Cytat
YourMomBet