Przejdź do forum
transferożerny poke...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

transferożerny poker

19 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
1,676 Wyświetlenia

Witam
Przymierzam się do zakupu mobilnego netu. Chcę go używać tylko do poksa, gram na ftp. Rozważam różne opcje - abonament,karta. To wszystko wiąże się z różnymi limitami transferu. Nie znam się zbytnio na tym. Ile taki poker przy np. graniu na 4 stołach 8 h dziennie może tego transferu zjeść?? Czy są jakieś programy którymi mogę to zmierzyć?? 2 gb miesięcznie na transfer danych na samego poksa starczy czy może być mało ?? pomoże ktoś ? :)

czy np. ilość odpalonych stołów nie ma znaczenia, dla transferu liczy się włączony program ftp ??

Odpowiedz
Cytat
18 odpowiedzi

Wejdź w panel sterowania, połaczenia sieciowe. Wyłącz wszystkie, żeby zresetować statystyki ile transferu wykorzystałeś. Podłącz na nowo, pograj 8h i sprawdź z powrotem ile zużyłeś.

pzdr

Odpowiedz
Cytat
zbxzbx
zbxzbx

Jako człowiek z branży, szczerze polecam ci internet z plusa. Świetna prędkość, spoko pakiety i 2 lata licencji na Kaspersky internet security za 1zl - mało kto o tym wie. Opcja bez modemu na 12 miesiecy - modemy to akurat mam na zbyciu. :]

Pozdrowieniami

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

dobra, pomalutku :)

kk43r -> ale teraz nie śmigam na mobilnym, tylko na jakiejś osiedlowej kablówce, i zbytnio mi nie pokazuje transferu albo ja nie widzę

zbxzbx -> plusa to nie znam, popatrzę na ofertę. Ja to skłaniam się ku Play, bo prócz dowodu nic nie chcą, jak jest w innych sieciach to nie wiem. No i miałem kiedyś z Play i chodziło to dobrze. Aczkolwiek kaspersky za 1 to ciekawa sprawa

Odpowiedz
Cytat
Faful

Heja, ja posiadam internet z playa i powiem Ci ze jestem zadowolony, raz wykorzystalem caly limit i transfer spadl do minimum (32kb/s bodajze) i jako tako dalo sie grac. Wedlug aplikacji playa od godziny 00:00 do teraz zuzylem 80MB, a gralem do 5 rano i siedze od 11, gram i caly czas siedze na forum. Pozdrawiam :)