Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[90+] 180 $3,5 + R - ICM suicide ?

36 Posty
10 Użytkownicy
54 Reakcje
5,492 Wyświetlenia
kubakocu
Poker Player

nie wiem, nie znam się .... czy to jest call? :f_ugly:

Poker Stars $3.30+$0.20 No Limit Hold'em Tournament - t8000/t16000 Blinds + t1600 - 3 players - View hand 3011385
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: t12101 M = 0.42
Hero (SB): t121506 M = 4.22
BB: t634893 M = 22.04

Pre Flop: (t28800) Hero is SB with A :club: 7 :club:
BTN calls t10501 all in, Hero calls t8000, BB raises to t633293 all in, Hero calls t103906 all in

Flop: (t255113) A :diamond: 8 :heart: J :diamond: (3 players - 3 are all in)

Turn: (t255113) 5 :diamond: (3 players - 3 are all in)

River: (t255113) K :diamond: (3 players - 3 are all in)

a zapomniałem dodać - 3 left - payouty 1. 30%, 2. 20%, 3. 11,4%

Odpowiedz
Cytat
35 odpowiedzi
greatfit
Legacy Member

easy fold, call gdzieś pewnie JJ albo nawet QQ+

Odpowiedz
Cytat
Kaldas90
Elite Grinder

.

Odpowiedz
Cytat
greatfit
Legacy Member

Przecież pytanie jest czy callować po allinie największego stacka a nie akcja przed tym. Wtedy to na pewno JJ+ Jeszcze raz wrzuć to w icmizera

Odpowiedz
Cytat
ddaniecki
PokerStrategist

Limp z A7s przy m=4,22 mając za sobą bigstacka to sie troche nie trzyma kupy.
Chyba ,że chcesz od niego wyindukować pusha.

Odpowiedz
Cytat
greatfit
Legacy Member

Ten limp to lipa, ale jak już się wpakował w to zagranie, to pyta czy callować allin najwiekszego stacka, z A7s to oczywisty fold. Stawiam ze ICMizer wypluwa w tej sytuacjia JJ+ albo QQ+

Odpowiedz
Cytat
Kaldas90
Elite Grinder

.

Odpowiedz
Cytat
greatfit
Legacy Member

Przecież kolega założył temat z zapytaniem czy to jest call, a Ty robisz analizę zupełnie czego innego. Sama analiza ok.

Edit: Jestem fiszem i zrobiłem analizę. Aczkolwiek wystarczyło moje fiszowe doświadczenie żeby wiedzieć że są to okolice JJ+

Poker Strategy czy dostanę łatkę trenera?

Edit2: Zadowolę się chociaż złotem.