ja jednak odpadam, w tym roku poza festiwalami bede omijał duze fieldy (głównie starsy) wiec nie ma sensu
gl
Hello,
chetnie wzialbym udzial w challengu (tymbardziej ,ze dopiero gram od pol roku i mam duze szanse pobic wynik z 2012) , ale troche wysokosc wpisowego mi psuje zabawe
Anyway GL to all!
Dziś ostatni dzień zapisów! Jeśli ktoś będzie potem chciał dołączyć to będzie trzeba zgody większości uczestników.
Obecne listy (
= wpłacone $$ )
Uczestnicy - challenge only
- Raaadzio91
- Kaczmarol
- Abraxas
- Tomekgchm
- Davio
- Pyszałek
- Andrzejeczek
Uczestnicy - challenge + kara
- Ozzy
- Jawor
- Skillhack
- Holek
- Lontoo
- Darek12
- Koczwi
- BSNT_LG
- Hoobert
- Mejwon
- Wawryn89
Jeszcze 6 osób nie przesłało wpisowego - proszę od każdego o wpłatę lub przynajmniej potwierdzenie, że bawicie się z nami
Niektórzy już ostro walczą, shipy od początku roku, będzie duża konkurencja!
po długiej walce z samym sobą, give upnę challenge, gl guys będę się bacznie przyglądał poczynaniom
Tomek, Davio, Hubert, Koczwi, Mejwon, nie mam od Was $$, ogarnijmy to jeszcze w tym miesiącu (hajs albo potwierdzenie że gracie), żebyśmy mogli ustalić ostateczne payouty.
Okej, koczwi też zapewnił że gra, więc startujemy oficjalnie.
Mamy 17 graczy, co generuje pulę w wysokości $5100, proponuję podział:
1 - $3000
2 - $1400
3 - $700
Na wersję z karą zgłosiło się 11 osób, tutaj proponuję podział:
1 - 75% (=$150 z każdej kary)
2 - 25% (=$50)
Nasze wyniki startowe wyglądają następująco:

A tak mniej więcej wygląda klasyfikacja przed TCOOP-ami:

(k = zagrożenie karą)
(%% = procent wyniku z 2013 osiągnięty w 2014)
(ostatnia kolumna - wynik wg wzoru challenge'a, póki co oczywiście mało wymierny)
Jak widać większość ruszyła z kopyta
BSNT_LG jako pierwszy uniknął kary, nic dziwnego jak chłopak rok temu prawie nie grał mtt
Napisane przez Mejwon
Świetna robota ! taki update raz na 2 tyg był by juicy.
+1
proponuję też wrzucić sortowanie po kolumnie wynik
Napisane przez HTAndrzej5
Napisane przez Mejwon