Przejdź do forum
to push or not to p...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

to push or not to push [45]

14 Posty
6 Użytkownicy
2 Reakcje
518 Wyświetlenia
ptaku93
PokerStrategist

Cześć.
W pokiera pykam już trochę czasu. Było sporo przerw. W tej chwili gram już 2 lata od ostatniej. Przygodę zaczynałem od cashówek, później MTT. Teraz zamierzam znów wrócić do cashy. Jestem studentem, a trakcie semestru jest sporo innych obowiązków. Siedzenie przy komputerze 8h może być trochę problematyczne. Denerwowała mnie również spora wariancja( wiem, nigdzie jej nie uniknę :D).
Na chwilę obecną mam wakacje i postanowiłem wolny czas przeznaczyć na pokera. Mój cel nie jest zbyt wygórowany w stylu "Let's go NLXXX". Jeżeli uda mi się grać profitowo na NL10 to podniosą sobie poprzeczkę. Zaczynam od NL2 SH.
Blog jest bardziej dla mnie, żeby się usystematyzować. Będe od czasu do czasu wrzucał przemyślenia i jakieś ciekawsze ręce.
Postanowiłem spróbować zooma, ponieważ widzę w nim wiele zalet:
-lepsze skupienie niż podczas grania 10 stolików
-większa wygoda( wchodzisz klikasz i jest)
-można grać na jednym monitorze
-jak nie wiesz co zrobić to fast-fold i gitara
-większy volume
Wiadomo, minusy też się znajdą, jak w każdej odmianie. Trochę niepokoją mnie swingi na kilkanaście BI, bo mój mindset jest krótko mówiąc kiepski. Jestem niestety results oriented. Ciągle nad tym pracuję. Staram się nie patrzeć w cashiera, nie myśleć o tym ile się przegrało wczoraj, a ile wygrało dzisiaj. Widziałem różne filmy, posty z tym związane, ale niestety nadal jest ciężko to ogarnąć. Wiem, że zmiana podejścia do pokera jest kluczowa. Jeżeli ktoś ma jakiś fajny sposób to poproszę :)
Nie robię żadnych założeń dotyczących nauki i czasu jaki poświęcę na pokera. Uczę się ciągle, analizuje ręce. Staram się być w tym systematyczny.
Na chwilę obecną to tyle.
Pozdrawiam

Odpowiedz
Cytat
13 odpowiedzi
ptaku93 Autor wątku
ptaku93
PokerStrategist

Pierwsze 5k rąk. Lekki up . Może kiedyś będzie lepiej? Albo gorzej _ugly: