Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

SnG Challenge!

29 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
1,233 Wyświetlenia

Witam,
Mam na imię Damian. Przygotowałem dla siebie challenge w turniejach SnG na platformie Pokerstars zatytułowany" from zero to hero". Tytuł banalny, pewnie powielony ale mam nadzieję że zmaterializuje się w trakcie kontynuacji wyzwania a fakt że zaczynam od 0 $ oddaje charakter wyznaczonego zadania.

http://www16.zippyshare.com/v/68217565/file.html

W pokera gram od kilku lat i od kilku lat jestem totalnym fiszem! Ukleją która pływa bez celu w mętnej wodzie.
Pragnę to zmienić i zostać przynajmniej drapieżnikiem. Na początek może być jakiś okoń, szczupak. A jeżeli prądy będą pomyślne to wypłynę na głębsze wody.

http://www16.zippyshare.com/v/42140935/file.html

Pracuję średnio 6dni po 7h w tygodniu, nie traktuję pokera zawodowo a samo wyzwanie będzie dla mnie przygodą. Uważam że okres który poświęciłem na granie powinien być efektywniejszy dlatego całkowicie spróbóję zmienić swoje nastawienie i zacząć działać w kontrolowany sposób. Wiąże się to z odnalezieniem balansu, zdrowej harmonii pomiędzy praca zawodową, osobistym rozwojem, przyjemnościami i grą pokera. Texas holdem jest dla mnie kolejną pasją którą chcę rozwijać.