Przejdź do forum
PiotrekToJa kontra ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] PiotrekToJa kontra S&Go

49 Posty
14 Użytkownicy
0 Reakcje
1,830 Wyświetlenia
PiotrekToJa
PokerStrategist

Witam.
Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad rozpoczęciem pisania bloga w tym dziale i teraz nadszedł przenieść myśli w czyn.
W pokera gram od ponad 2 lat z wieloma zwycięstwami jak i porażkami. Od momentu gdy dostałem pakiet startowy na FTP zacząłem grać strategią SSS jednak większych korzyści ona mi nie przyniosła i zacząłem grać turnieje MTT i S&Go. I właśnie większości wypadków będę tu omawiał wyniki mojej gry turniejowej na dwóch platformach

Full Tili => bankroll 169$
Gnuf Poker => bankroll 80 $

Głównym celem mojej gry będzie utrzymanie wskaźnika ROI na poziomie 30-40 % a cele podrzędne to uzyskanie do końca września bankrollu w granicach 500 $ z czym nie powinno być większych problemów.
Raz na jakiś czas będę się starał pokazywać moje wyniki w postaci graficznej (skany, wykresy itp.)

Pozdrawiam
Piotrek

Ps. Pierwszy wpis dzisiaj późnym wieczorkiem.

48 odpowiedzi
MoroP
Oldschool Grinder

Powodzenia

Napisz jeszcze na jakich stawkach grasz i to ROI z ilu gier masz taki procent

PiotrekToJa Autor wątku
PiotrekToJa
PokerStrategist

Zgodnie ze strategią BM w sekcji strategia będę grał 10 S&Go dziennie za 1$. Krótko mówiąc jeżeli chodzi o BM to będę się ściśle trzymał artykułu Bankroll Managment w sekcji S&Go czyli 100 buy in na limit.
Co do ROI to będę chciał osiągnąć taki procent do końca wrześnie po około 1000 gier. Na razie po 10 turniejach moje ROI to 40 %
4 miejsca w kasie
2 na bubble
4we wcześniej fazie

Pozdro

MoroP
Oldschool Grinder

Prawidłowo, że będziesz się trzymał BM. Nic tylko życzyć sukcesów i czekamy na większa próbkę :)

to chyba ITM masz 40% a roi moze byc inny ;)

co do bm to na tych stawkach przewaznie masz wysoki edge nad ludzmi wiec 30-50bi w zupelnosci wystarczy az do 10+1 mysle.

tymbardziej ze z tego co widze nie robisz jakegos multitablingu .