Przejdź do forum
one dream - poker f...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

one dream - poker for living.

18 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
780 Wyświetlenia
endriu1004
Poker Player

Cześć. Jestem Piotrek. Mam 23 lata. Jestem studentem 4 roku (zaocznie), dodatkowo pracuję na pełnym etacie. Moim hobby są sztuki walki. Boks trenuję od 6 lat, z przerwami i oczywiście poker. Świat pokera poznałem kilka lat temu u kumpli przy wódeczce. Dopiero od sierpnia zeszłego roku zacząłem zagłębiać się w tajniki tej wspaniałej gry. Bloga zakładam, żeby dostać kopniaka motywacyjnego od Was + rejestrować swoje sukcesy, porażki, wzloty, upadki i życie codzienne. Jak większość z nas chciałbym utrzymywać się z pokera. Wiem, że jest to zajebiście trudny kawałek chleba, ale wolę spróbować i żałować, niż żałować, że nie spróbowałem. Czy się uda? zobaczymy. Cel jaki określiłem w promocji to 2500$ przy początkowym rollu 415,57$. Aspiracje są oczywiście większe.
W każdą niedzielę będę starał się wrzucać info jak idzię do tej pory.

Pozdrówki :)

Odpowiedz
Cytat
17 odpowiedzi
NHXeHep
Elite Grinder

a tak w ogóle co grasz? powodzenia :)

Odpowiedz
Cytat
RobertByku2
PokerStrategist

.

Odpowiedz
Cytat
endriu1004 Autor wątku
endriu1004
Poker Player

180tki i 90tki - 0.5$ i 1$. Przy 600$ wrzuce 1.5$ 45tki. Docelowo chce klikac 180.

Odpowiedz
Cytat
NHXeHep
Elite Grinder

czyli to co ja i dodatkowo mamy nawet praktycznie ten sam roll :) Ja jednak myślę o tym żeby dorzucać 1,5$ 45tki już od przyszłego tygodnia - po prostu strasznie długo się sesja odpala i chyba będę to dorzucał, a te 300bi wystarczy spokojnie na to. Zatem do zobaczenia przy stołach, oczywiście będę śledził :)

Odpowiedz
Cytat
endriu1004 Autor wątku
endriu1004
Poker Player

Ja dosyć ostrożnie staram sie podchodzic do brm'u, dlatego dopiero przy 400bi wrzuce 1,5$ :). Jak Tobie wystarczy 300bi i spokojnie sie przy tym czujesz to jasne ze tak :). Podaj jeszcze Twoj nick na starsach. Gl rowniez :)

Odpowiedz
Cytat
NHXeHep
Elite Grinder