Przejdź do forum
Moje dolary... Czy ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Moje dolary... Czy przetrwają??

35 Posty
14 Użytkownicy
0 Reakcje
2,513 Wyświetlenia
zbgfromwpc
PokerStrategist

Witam wszystkich. Na początek jestem 21letnim studentem okazjonalnie grającym w pokera zarówno na żywo jak i na necie. Nie jestem jeszcze zbyt doświadczonym graczem ale myślę, że coś tam już potrafię. Z racji, że czasem nie panuje nad swoją mimiką wolę grać na necie. Trochę już przegrałem, trochę wygrałem i mniej więcej wychodzę zawsze na zero lub minimalny plus.

Blog zakładam głównie po to żeby ktoś mógł poczytać skomentować powiedzieć co robię źle. Od razu mówię, że gram przeważnie jednostołowe turnieje z 9 zawodnikami. Jak na razie jest to 1+0.25 na FTP. Czasem wpadnie też pokerstars. Będę starał się tu przekazać więcej treści niż suchych wklejanych rozdań. Liczę na komentarze te negatywne też. Bo w sumie po to tu jesteśmy by się uczyć i niektórzy by przekazać wiedzę innym.

Tak więc zapraszam i pozdrawiam komentujących.

Zaczynam z kapitałem 50$ na Full Tilt Poker. Dostałem je wczoraj wieczorem i postanowiłem zagrać od razu SnG 1+0.25$ na 9 osób. Rozpocząłem spokojnie nie szarżując. Po serii kilku rozdań zawodnicy nie stracili prawie nic ze swoich stacków. Postanowiłem trochę podskoczyć i dzięki temu zwiększyłem się do 2100 żetonów. Dodam jeszcze że był to turniej turbo. Później gra toczyła się bez niczego godnego uwagi do czasu gdy zostało nas siedmiu.