Przejdź do forum
Fish Start 180man ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Fish Start 180man 8$/3.5+R$ turbo

333 Posty
60 Użytkownicy
1 Reakcje
12.4 K Wyświetlenia
VanWiktor
Poker Player

Witam!

Zgodnie z radą dohPaz'a zakładam bloga.

Standardowo zacznę kim jestem a więc nazywam się Przemek ale od małego mówią na mnie Wiktor bo od nazwiska ksywka. Mam 21 lat mieszkam w Gdańsku z dziewczyna i pracuje. Jeżdżę wyczynowo na rolkach od 6 lat ale z powodu kontuzji powoli przestaję stopniowo. Pierwszy kontakt z pokerem miałem w liceum kiedy to spotykało się ze znajomymi 9 osób i grało turnieje 9 osobowe z wpisowym 5/10 zł chwile grałem na jakimś poker roomie play money ale za namową rodziców i masą innych zajęć jakoś się nie zainteresowałem bardziej, lecz kiedy był jakiś temat pokera to zawsze mi się oczy świeciły, zawsze coś mnie intrygowało w tym temacie chociaż nigdy nie miałem tej motywacji. Przyszedł nowy rok i wraz z 2013 chęć do pokera przyszły mocnym uderzeniem w głowę. Zajarałem się strasznie i ogarnełem artykuły i postanowłem grać. Wpłaciłem 20 dolców zrobiłem 50 grałem na początku 0,25 45 non turbo potem te dolarówki, i przez 3 miesiące tak balansowałem ze swingami z 30-60 po czym nie wiem co mnie dopadło swing lub słaba gra bo sam nie wiem jak to nazwać zjechałem do 10 przeraziłem się tiltowałem poszedłem na kesza i tam już książkowo zjechałem do czysta ale to nic :) mam nauczkę.