Przejdź do forum
Built it up! 3 max ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Built it up! 3 max hyper-turbo SNG //mach11ne

9 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
265 Wyświetlenia
mach11ne
Legacy Member

Cześć, mam na imię Adam i jestem studentem pierwszego roku na poznańskim UEP'ie, mam 19 lat a w pokera gram codziennie po kilka h od 1.5 roku. Grindowałem na starsach 180 1.5 turbo robiąc lekki profit a później przerzuciłem się na 6max turbo sng. Nabudowałem rolla po kilku nieudanych próbach z 10usd do 350usd lecz wyłapałem bana na PS za multiaccounting ( :facepalm: ). Po wakacyjnej przerwie stwierdziłem ze pogram ponownie tym razem w sieci iPoker. Jako nowy format gry wybrałem 3max hyper-turbo SnG (twister poker) po dobrych long-runowych wynikach kumpla. Narazie nie grałem bardzo dużej ilości tych gier ale z 50zł nabudowałem się do 170zł grając 1e w jeden dzień bez większego szczęscia z jackpotami (tak wiem, BRM). Zakładam bloga by wrzucać ciekawsze spoty, i trzymać 'dziennik' swoich gier oraz może wymienić się doświadczeniami z osobami grającymi ten format ? (zakładam że nie wielu takich którzy go grindują). Gram je dlatego że pasuje mi grindowanie hyperów a widze tam mimo wysokiego rake'u duży value ze względu na bardzo niski poziom tych gier. A więc przechodząc do konkretów, dzisiejsza sesja:

Rozegranych: 21
Profit: 45zł
Liczę na więcej dzisiaj :milord:

A na koniec:

Na codzień nie słucham takiej muzyki ale do grind'u bardzo przyjemna!

Odpowiedz
Cytat
8 odpowiedzi
mach11ne Autor wątku
mach11ne
Legacy Member

Kończę dzień z profitem: 127zł. Na końcu straciłem jednego za 6e i jednego za 4e robiąc głupie błędy ale z dnia jestem zadowolony. Ktoś doradzi jaki BRM na tych twisterach brać ?:)

Odpowiedz
Cytat
mach11ne Autor wątku
mach11ne
Legacy Member

Dzis skromniej, wynik:
Volume: 74
Profit: ~73zł

Założyłem że przy 500zł w banku pogram 2e, wątpie by poziom mocno poszedł w górę więc powinno być dobrze! :milord:

Odpowiedz
Cytat
ErHB01
PokerStrategist

bede sledzil

GL