Przejdź do forum
Moje początki z PLO

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Moje początki z PLO

25 Posty
7 Użytkownicy
0 Reakcje
1,181 Wyświetlenia
NequinPl
Oldschool Grinder

Cześć,

Mam na imię Mateusz, lat 19. Jestem studentem pierwszego roku Finansów i Rachunkowości na WSB we Wrocławiu. W pokera gram od ponad 2 lat i to był tylko i wyłącznie NL Hold'em. Na FTP grałem NL50 SH, a pod koniec NL100 SH.

Po upadku tego roomu moja motywacja do gry znacznie zmalała.
W ostatnich miesiącach zacząłem więcej grać, ale nie odczuwam już tej chęci do gry i ekscytacji jak kiedyś. Dzisiaj miałem całkiem sporo czasu na przemyślenia i doszedłem do wniosku, że dobrze by było wprowadzić zmiany.

Najbardziej ciekawą odmianą wydała mi się omaha. Na jej temat materiałów jest całkiem sporo. Oprócz tego Lechrumski i Destrukt planują wypuścić całą serię filmików i artykułów związanych z tą odmianą.

Jako że moja wiedza na temat Omahy jest zerowa, przez pierwsze dni będę bardzo mało grał, a za to wciągał ogromną ilość artykułów i filmików.

Możecie się ode mnie spodziewać relacji z czynionych postępów. Od czasu do czasu poruszę też temat innych moich zainteresowań- szachów i samorozwoju.

Motywacja jest spora i właściwie to już bym z ogromną chęcią dowiedział się czegoś więcej o tej odmianie. Jednak jako że pora jest późna, uderzam w kimę i od rana przystępuję do pracy ;)

Odpowiedz
Cytat
24 odpowiedzi
NequinPl Autor wątku
NequinPl
Oldschool Grinder

Bardzo dużo czasu spędziłem od ostatniego wpisu na nauce konceptów omahy. Między innymi przeczytałem książkę- "Transitioning from NLHE to PLO" (Tri 'slowhabit' Nguyen), która dała mi ogólne pojęcie o tej grze. Zapewne każdy początkujący gracz sporo zyska po jej przeczytaniu.