Przejdź do forum
пот-лимит омаха

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

пот-лимит омаха

81 Posty
13 Użytkownicy
0 Reakcje
1,908 Wyświetlenia
Borek00733
Oldschool Grinder

Witam,
do tej pory nie mogłem się przełamać, ale w końcu postanowiłem założyć własnego bloga. Mam nadzieję, że prowadzenie go zmotywuje mnie do intensywniejszej pracy nad grą.

Obecnie studiuję Górnictwo i Geologię na Politechnice Śląskiej, ale mam przerwę do lutego, bo wziąłem urlop dziekański.

Podstaw pokera nauczyłem się w liceum. Mnóstwo wagarów spędziliśmy z kumplami grając holdema. Piękne czasy :)
Po jakimś czasie trafiłem na tę stronę i dostałem kapitał na FTP. Grałem sitki 9os za 1$, potem za 2$.
Patrząc z perspektywy czasu poziom na micro był żałosny i przy odrobinie chęci można było niezłe pieniądze wyciągać. Do tego fajne promocje i rb od PS, ale niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy :rage:
Po czarnym piątku grałem niewiele i z przerwami, głównie na NL5. Holdem zaczął mnie nudzić i zainteresowałem się omahą.

Obejrzałem kilka filmików z akademii PLO i zacząłem próbować sił na PLO2. Dosyć szybko udało się zrobić rolla na PLO5, gdzie gram do teraz. Przez kilka tygodni gościłem na PLO10, ale swingi zmusiły mnie do zejścia niżej.

Moim celem jest zrobienie rolla i bycie wygrywającym graczem na PLO50. Wyżej póki co nie mierzę, bo z moim zapałem do gry bywa różnie.
Jakieś podstawy ogarniam, ale jeszcze mnóstwo pracy przede mną.

Póki co zamierzam zamieszczać tutaj wyniki i ewentualnie jakieś ciekawsze ręce.

Pozdro :)

Odpowiedz
Cytat
80 odpowiedzi
Borek00733 Autor wątku
Borek00733
Oldschool Grinder

BRM jaki stosuję:

Zaczynam z rollem 325$ na PLO5 na P*

Na PLO10 jeszcze nie wchodzę, bo chcę trochę oswoić się z softem, bo dawno nie grałem. Poza tym zamierzam wcześniej obejrzeć wszystkie filmiki akademii PLO :f_thumbsup:

Do końca miesiąca planuję rozegrać min. 10k rąk grając 6-8 stołów.

Odpowiedz
Cytat
mqrcin
Oldschool Grinder

Jaki nick na starsach?

Dobry BRM.