Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Reset, restart, oby nie reload.

6 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
197 Wyświetlenia

Witajcie Bracia Pokerzyści ;)

Nazywam się Jakub, jestem studentem Informatyki. Chciałbym opowiedzieć Wam swoją historię.

Gram w pokera od ponad roku. Od ponad połowy jestem członkiem PokerStrategy.com. Z pierwszego kapitału startowego (FTP) nie zostało prawie nic, ale to przez radosne heads – up'y w Omahę H/L (to jest totalna paranoja co tam się dzieje) ;) Na szczęście jakiś czas temu dostałem drugi na PartyPoker. Ale też nie jest za dobrze, bo zostało mi ok. 40$ (było już 57). Wszystko przez tragiczną grę i tilt. Powiedziałem sobie STOP. Nie gram od pewnego czasu, czytam dokładnie materiały na PS, oglądam filmy. Mam zamiar się dobrze przygotować do ponownej walki. Walka rozpocznie się niedługo.

Ten blog założyłem, aby mieć motywację do porządnej gry. Forumowicze mnie rozliczą z założeń, celów, postanowień. Taką mam nadzieję ;)

Cele:
-doczytać wszystkie artykuły z BSS, zrozumieć, przećwiczyć i stosować w grze,
-obejrzeć wszystkie filmy do których mam dostęp,
-w miarę możliwości zaglądać na treningi i czytać forum,
-rozpocząć ponowną grę na NL2 FR (2 stoły ze zrozumieniem statystyk, etc),
-jak powyższe ogarnę odpalić jeszcze 2 stoły (docelowo planuję 6, potem zobaczymy),
-nie tiltować, a jak się coś zacznie dziać – przestać grać na chwilę,
-grać tak, żeby się opłacało, a nie ładnie wyglądało - to mnie gubi,
-wklejać ręce do oceny tutaj i na właściwe forum,
-przejść na NL4 – wtedy będę chyba najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.

Postanowienia noworoczne:
-nie wylecieć ze studiów (kwanty, kwanty...),
-utrzymać się w pracy (żółtodziób programista na umowę o dzieło, jak się wykażę, to będę na dłużej),
-zapisać się na prawo jazdy.

Mam nadzieję, że ktoś będzie czytał, pozdrawiam :)

5 odpowiedzi

Cześć Kuba.