Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Polowanie na seta

430 Posty
49 Użytkownicy
0 Reakcje
14.2 K Wyświetlenia

Witam.

Mam na imie Kuba i studiuje zaocznie budownictwo w Warszawie, w pokera gram od pół roku (zaczelo sie od domowych sng przy wodce). Miesiac temu wypelnilem quiz na pokerstrategy i otrzymalem kapital startowy na Full Tilt Poker. Obecnie gram na NL2, szczerze powiedziawszy nie idzie mi za dobrze, przeczytalem wszystkie arty dostepne dla srebra po kilka razy, dokonuje selekcji stolow ale jak widzicie roznie to bywa:

Moimi obecnym celem jest wyrobienie 60$ w miesiac i przejscie na NL5.

Postaram sie po każdej sesji wrzucic jakis wykres, pare rak i pare slow na temat gry, ponad to co 15k rak bede wrzucal swoje staty, moze ktos je skomentuje badz cos podpowie, licze na wasza pomoc :) oto one:

Pozdrawiam!

ps. gram BSS, 4 stoly

429 odpowiedzi
mko101
Oldschool Grinder

Pierwsze co, za duzy limp, szczegolnie z SB. Wiele graczy na poczatku popelnia ten blad (m.in. ja), ze doplaca do SB bardzo czesto, bo przeciez juz costam wplacilismy, ale zapominamy, ze jest to najgorsza pozycja (!) w pokerze oraz ten 1c i jego nastepstwa w longrunie beda cie wiele kosztowac.

Masz za duzy gap pomiedzy VPIP i PFR. Statystyki powinny wygladac: 15/13, 12/10, 16/14. Zwracasz uwage na pozycje, co jest bardzo dobrze.

Masz male W$SD, co oznacza, ze za czesto dochodzisz do showdownu ze slabymi rekoma, czego przyczyna moze byc doplacanie z blindow, zbyt szerokie callowanie preflop.

Cbety i agresja sa jak najbardziej w porzadku.

Za to kolejna rzecz, ktora mnie martwi to bardzo niski fold to 3bet. Pamietaj, ze czesto callujac jestes bez pozycji i nie mozesz zbyt profitowo rozgrywac rak. Prawdopodobnie zbyt rzadko dajesz kredyt na reke przeciwnikom. Zwracaj uwage na ich 3bet, bo wiekszosc 'regularsow' na NL2 3bet tylko value range, bez bluffow.

Zycze powodzenia i sukcesow w dalszej grze :)