Przejdź do forum
Młode marzenia leps...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Młode marzenia lepszego życia

10 Posty
4 Użytkownicy
15 Reakcje
758 Wyświetlenia
CoffeePoker
Poker Player

Hej wszystkim, mam na imię Michał chodzę do ostatniej klasy technikum gastronomicznego. Pokerem zainteresowałem się około pół roku temu. Jestem samoukiem nie oglądam żadnych materiałów, próbowałem ale po prostu zasypiałem przy rożnych treningach pokerowych w internecie. Przegrałem kilka razy ~~100$. Trochę zajęło mi dojście to trochę lepszej gry. Mam wrażenie, że teraz moja gra nie jest najgorsza. Mam duże ambicje związane z pokerem ale jak wspomniałem nie lubię się strasznie uczyć z filmów szkoleniowych. W maju po skończonej szkole w planach mam przeprowadzić się do Anglii tam mieszkać, pracować. I wtedy na bieżąco inwestować część zarobionych pieniędzy w prywatne treningi taka forma nauki wydaje mi się, że byłaby najbardziej efektywna dla mnie. Obecnie gram stawki NL5 ZOOM. Plan na przyszłość to mam nadzieję, że od maja kiedy zacznę dużo brać prywatnych treningów moje umiejętności gry będą się szybko poprawiały. Cel na ten rok dojść do NL25/50 Czy się uda nie wiem. Blog zakładam ponieważ chcę wziąć udział w Mega Bankroll Challenge . Posty starał się będę dodawać codziennie będą to zdjęcia moich wykresów sesji z danego dnia. Pozdrawiam ;)

Zacznę od dnia wczorajszego. Dzisiejszy dzień dodam wieczorem.

Update
Ilość rozegranych rąk/turniejów: 0
Typ gier: cash
Zysk/strata: 0
Aktualny bankroll: 146.86$
Czas uczestnictwa w rywalizacji(w tygodniach):1

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi
PiootrJ
Poker Player

Powodzenia!!! Będę zaglądał :f_drink:

Odpowiedz
Cytat
CoffeePoker Autor wątku
CoffeePoker
Poker Player

Tak jak pisałem wcześniej kilka zdjęć wykresów moich dzisiejszych sesji.