Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

mam gruby plan - samorealizacja da mi gratyfikację

15 Posty
10 Użytkownicy
34 Reakcje
1,468 Wyświetlenia
beniolinho
Elite Grinder

cześć.
jestem beniolinho.

zakładam bloga, żeby uwieczniać swoje postępy. aktualnie jestem świeżutko po wpierdolu po shocie na NL25, już drugim w ciągu miesiąca. zjechałem z $750 do $320. jest progress, bo po pierwszym shocie zjechałem do 200$ xD jestem tak nakręcony na gierkę i jej ulepszanie, że będę tak długo bił głową w NL25 aż rozwalę to, zobaczycie.

aktualnie studiuję, do końca pozostało jakieś dwa lata. za dwa lata chciałbym grać wysoko, jak najwyżej i mieć $$$, żeby pograć w jakimś ładnym miejscu na ziemi.

na ten moment to tyle. później postaram się więcej opowiedzieć. powyżej wykresik z NL16

Odpowiedz
Cytat
14 odpowiedzi
4greg4
Oldschool Grinder

Będę śledził. Aktualnie gram nl16/nl25, więc pewnie się "widzimy" na stołach. Wyznacz sobie bardziej rygorystyczny stop loss shotując wyższy limit - ale przypuszczam że zdajesz sobie z tego sprawę.

Odpowiedz
Cytat
NoName555
PokerStrategist

Myślę że nie będzie to PRO8L3M GL!

Odpowiedz
Cytat
krak2610
Poker Player

dałem lajka za tytuł, gl

Odpowiedz
Cytat
PiootrJ
Poker Player

Ładnie, trzymam kciuki, GL! :f_drink:

Odpowiedz
Cytat
beniolinho Autor wątku
beniolinho
Elite Grinder

spory odzew. bardzo mi miło. zapowiada się tydzień ostrego grindu, bo na uczelni będę miał trochę lżejszy tydzień. planuję pograć 30h, a na analizę/naukę poświęcić 10h.

@4greg4
pierwszy zjazd wynikał z rozemocjonowania. jakoś w głowie mam/miałem zakodowane, że regularna gra na NL25 da mi naprawdę przyzwoite pieniądze jak na warunki studenckie. do tego doszedł jeden z moich największych wrogów, czyli granie więcej niż 7 stołów. opiszę kiedyś szerzej moje pokerowe demony. xD przy okazji $75 pod EV.

drugi zjazd to na przestrzeni 20k hands ~$250 pod EV, w sumie 400 w ryj. nigdy takiego swinga nie miałem, mam nadzieję, że najgorsze już za mną.