Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Ja, ona i SnG Super Turbo

29 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
909 Wyświetlenia
Episodex
PokerStrategist

Wreszcie po wielokrotnym odkładaniu tego momentu postanowiłem, że i ja założę bloga :]. Wstęp postaram się zrobić raczej krótki i może później, w dalszych postach coś więcej napiszę.

Prywatnie jestem świeżym absolwentem PWr, kierunek Automatyka i Robotyka. Pracuję jako programista.

Tytułowa "ona" to moja świeżo opieczona żonka :D, która czasem mnie wspiera i pociesza po bad beatach, a czasem marudzi, żebym nie klikał w nocy myszką - nie grał :P.

Przygodę z pokerem online zacząłem z PokerStrategy lekko ponad rok temu. W telegraficznym skrócie opiszę co się przez ten czas działo ;).

Kapitał startowy otrzymałem na Titanie i zacząłem grać SSS (dopiero dużo później się dowiedziałem, że Titan się kompletnie nie nadawał do SSS :f_biggrin: ). Szybko jednak zobaczyłem, że wszyscy są mega tight a ja tylko tracę i przerzuciłem się na FL FR a później FL SH. To ostatnie przypadło mi najbardziej do gustu ale stolików było mało, kolejki długie a przy stolikach prawie same murki.

Mając jeszcze $30 z kapitału startowego postanowiłem sobie dać spokój z Titanem i wpłaciłem własne $30 na PokerStars, gdzie FL SH grało się o niebo lepiej. Na P* grałem po kolei:
:spade: FL SH $0.05/$0.1
:spade: FL SH $0.1/$0.1
:spade: NL2 FR BSS
:spade: NL5 FR BSS
:spade: NL10 FR BSS
:spade: coś tam próbowałem NL10 SH i NL10 SH na stolikach 20-50bb ale z marnym efektem
(wszystko trzymając się BRM - 300BB dla FL i 25BI dla NL).

Jakby ktoś był zainteresowany wykresami to nie będę się czaił czy coś, można je zobaczyć tu: http://www.pokertableratings.com/stars-player-search/episodex86 .