Wreszcie po wielokrotnym odkładaniu tego momentu postanowiłem, że i ja założę bloga :]. Wstęp postaram się zrobić raczej krótki i może później, w dalszych postach coś więcej napiszę.
Prywatnie jestem świeżym absolwentem PWr, kierunek Automatyka i Robotyka. Pracuję jako programista.
Tytułowa "ona" to moja świeżo opieczona żonka :D, która czasem mnie wspiera i pociesza po bad beatach, a czasem marudzi, żebym nie klikał w nocy myszką - nie grał :P.
Przygodę z pokerem online zacząłem z PokerStrategy lekko ponad rok temu. W telegraficznym skrócie opiszę co się przez ten czas działo ;).
Kapitał startowy otrzymałem na Titanie i zacząłem grać SSS (dopiero dużo później się dowiedziałem, że Titan się kompletnie nie nadawał do SSS
). Szybko jednak zobaczyłem, że wszyscy są mega tight a ja tylko tracę i przerzuciłem się na FL FR a później FL SH. To ostatnie przypadło mi najbardziej do gustu ale stolików było mało, kolejki długie a przy stolikach prawie same murki.
Mając jeszcze $30 z kapitału startowego postanowiłem sobie dać spokój z Titanem i wpłaciłem własne $30 na PokerStars, gdzie FL SH grało się o niebo lepiej. Na P* grałem po kolei:
FL SH $0.05/$0.1
FL SH $0.1/$0.1
NL2 FR BSS
NL5 FR BSS
NL10 FR BSS
coś tam próbowałem NL10 SH i NL10 SH na stolikach 20-50bb ale z marnym efektem
(wszystko trzymając się BRM - 300BB dla FL i 25BI dla NL).
Jakby ktoś był zainteresowany wykresami to nie będę się czaił czy coś, można je zobaczyć tu: http://www.pokertableratings.com/stars-player-search/episodex86 .
Po obronie, jak zacząłem pracować okazało się, że na pokera jest jeszcze mniej czasu niż było ♠_frown:. Wtedy przeniosłem część rolla ($25) na FTP i zacząłem grać RUSHa, gdzie mogłem grać mnóstwo rąk/h. BRM ultra-agresywny (5BI