Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Feel like a Pro ;)

12 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
436 Wyświetlenia

Witam.

Bo długich przemyśleniach postanowiłem że również rozpocznę swój blog :D
W pokera gram praktycznie od 2009/2010 roku naukę strategi praktycznie rozpoczałem 2.5 roku temu, ale wydaje mi się że nie do końca poświęcałem odpowiednią ilość czasu na analizę rąk, czytanie i oglądanie filmików :) Na początku wiadomo przygoda z turniejami SNG na niskie stawki osiągnięcia nie zbyt duże. W międzyczasie zaczałem grać Cash gamesy i powiem że bardziej mi się to spodobało. Głównie ze względu na to że nie muszę czekać do końca jak w turniejach i jeśli mam ochotę wyjść to zamykam stoły :) Na początku było spoko bankroll rósł w szybkim tempie. Dopiero po jakimś 1,5 roku zaczeła się skakanka osiagnieć i tutaj zaczeły się moje pierwsze zwątpienia w tę grę. Grając ze znajomymi live cash gamesy mówili człowieku jak ty te ręce czytasz, pewnie masz w ciul kasy na pokerze :D A jednam same takie umiejętności nie wystarczą. Były różne podejrzenia, że coś nie tak z softem, że robiąc bonus od razu go przegrywam. Hmm myślę sobie co ja mówię, inni też grali i im się udało wygrać i odniesli sukces,więc dlaczego ja mam nie spróbować :) Dla mnie dużą barierą jest pokonanie NL10 niby dużej różnicy poziomów nie ma ale mam wrażenie ze ta wariancja mnie zabija. Myślę, spoko przegrać mogę takie rozdanie czy inne ale w taki sposób?:D Fishy jest pełno każdy ma swój zajebisty styl. Prosiłbym głównie o wpisu userów którzy też mieli kiedyś problem pokonać dane limity a są teraz wyżej i wygrywają,pchną się dalej :))

Odpowiedz
Cytat
11 odpowiedzi
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Cholera spadłem z NL10 praktycznie do NL2 :)
Znowu miesiąc albo dwa wspinaczki do tamtego poziomu i jedziemy dalej :D
Kurde troszkę BM zaniedbałem bo grałem przy 150$ NL10 ajajaj. :)
Ale musimy zbierać moć na ponowne odbicie.
Już wkrótce usłyszycie o mnie na NL1000

Odpowiedz
Cytat
mqrcin