Witam.
Mam na imię Tomek w pokera gram od jakiś 8 miesięcy. Zaczynałem od nl2 z 60$ na pokerstars które przeszedlem w 2 tygodnie i później w tym samym czasie nl5 zoom. Aktualnie gram od pół roku nl10 zoom fr. Nie będe się rozpisywał powiem tylko jakie mam cele na najbliższy okres. Aktualnie na stawki które gram mam 110 buyinów. Planuje do końca roku rozgerać 370k rąk i dobić z rollem do 300 buinów po czym przejść na nl25 zoom. Stosuję konserwatywny brm bo zdażały mi się już swingi na 40 buynów. Gram bez huda i nie używam żadnego programu trackującego ponieważ zamierzam go używać dopiero od nl25 i wtedy zacznę wstawiać wykresy. Wpisy będe robił co kilka dni. Gl me.
Planujesz do końca roku rozegrać 370k rozdań, czyli już pewnie większą część masz rozegraną, bo pozostał tylko miesiąc, a nie sądzę, że będziesz chciał grać przez święta.
???
Mógłbyś może wyjaśnić przyczynę, dla której tak nagle zmieniłeś swoje zdanie i zarzucasz pisanie bloga? Stało się coś?
Mógłbyś może wyjaśnić przyczynę, dla której tak nagle zmieniłeś swoje zdanie i zarzucasz pisanie bloga? Stało się coś?
A stwierdziłem że jednak się do tego nie nadaje. Takze można smialo zamykać.
Po 7 godzinach od otwarcia bloga doszedłeś dnd wniosku, że się do tego nie nadajesz?
Nieźle.
No tak jakby. Powiedzmy ze stwierdzialem ze to bedzie dla mnie motywacja ale po glebszym zastanowieniu uznałem że wcale nie. Nie lubie działac pod presja czy jakimś podobnym uczuciem. Takze ten tego - CLOSED please.
Ok skoro blog nie zamknięty to może cos tutaj naskrobie w wolnej chwili. Wiec ściagnalem sobie trial hm2 i teraz gram z hudem. Jak na ironie wyniki gorsze niż jak grałem bez niego hehe. Wkleje więc wykres po 35k rak. Oby nieflugo przyszlo odbicie.
Witam.