Witam,
postanowiłem założyć bloga, gdyż mam cichą nadzieję na to, że choć trochę poprawi to moją marną grę. W pokera gram już z przerwami od prawie 3 lat. Doszedłem do poziomu NL100 FR, na którym grałem kilka miesięcy. Gdy przyszedł downswing (lub po prostu moja gra zrobiła się słaba), ja musiałem wypłacić sporo kasy, a w efekcie zejść poziom niżej, zrobiłem sobie ponad półroczną przerwę od pokera.
Na nowo zacząłem grać od grudnia 2010 i żelaznych rezerw na FTP ($500) udało się zrobić rolla na NL50. Dotychczas miałem nieco ponad 2bb/100, ale w tym miesiącu, gdy wykres po 22 tysiącach rąk przedstawia się niesamowicie imponująco, postanowiłem nieco ostrzej przysiąść nad strategią.

Wykres przedstawia zarówno dwa dni ostrego grindu, gdzie straciłem ~11 bi w większości na coolerach/badbeatach (w stylu KK vs AA, AK vs QQ na blindach, AA vs set (call10 w 3bet potach zawsze spoko), QQ vs KK na blindach itp.), jak i moje początki z rushem, gdzie po 12k jestem jedynie $226 na minus ;).

Plusy tego zjazdu to zwiększona motywacja do nauki, założenie tego bloga i coraz większa tolerancja na ostry badbeatowy wpierdol na stołach ;).
Zainteresowałem się rushem, gdyż potrzebowałem lekkiej odmiany od normalnych stołów, a nie chciałem totalnej zmiany na np. SH czy Omahę. Byłem przyzwyczajony do multitablingu, a po rushu spodziewałem się, że dostarczy mi mniej więcej tyle samo akcji, co na 10-14 normalnych stołach, które grałem wcześniej. Nie próbowałem odpalać nigdy rusha, bo bałem się wariancji, ale po sesjach z początku miesiąca wydawało mi się, że już dostatecznie będę przyzwyczajony na dużą wariancję.